Inlägg från: R&F (1/7 2006) |Visa alla inlägg
  • R&F (1/7 2006)

JAAAA!

Hur stolt är man nu då? När man nästan bor granne m Ljungbergs föräldrar, funderar på att gå upp o lägga ett kärleksbrev till honom ;)

Men vad gjorde paraguaygubben med den svenska tröjan? Man fick bara se snabbt, o det såg ut som att han slängde den och trampade på den. Såg någon?

• R&F (1/7 2006)

Det är lite väl lågt att trampa eller sparka eller vad han nu gjorde. Besviken och arg kan man vara men tramsig behöver man ju inte vara.

Mitt hjärta blöder åxå när man ser andra ledsna och besvikna. Sån är jag med :)

• R&F (1/7 2006)

Jo jag brukar gå förbi m hundarna i alla fall en gång om dan "bara för att kolla" ;). Det är ca 100 m dit på en annan gata. Jag kan hälsa från BT, om de nu vet vad det är :D

• R&F (1/7 2006)

Jag är överlycklig idag att vårt bröllop är räddat. Ville inte att det skulle bli mer än oavgjort!
    HEJA SVERIGE!! :D

• R&F (1/7 2006)

Ja men var det Henke som gjorde målet? Det var ju bara en liten snudd. Bra om han gjorde det för då får jag poäng på min drömelva :D

• R&F (1/7 2006)

Poäng för Henke, minus för Ljungbergs varning.

Har ni åxå drömelvor? Hur går det för er?

• R&F (1/7 2006)

Jag har en. Ligger på futtiga 153 poäng, dock inte sist. Denna gång försökte jag verkligen sätta mig in i alla spelarna och valde noga. Förra gången (EM) valde jag bara snygga spelare :D och då gick det bättre ...... Vad säger det om fotboll? Jo snygga spelare spelar bättre :D :D :D

Svar på tråden JAAAA!