Träff i Luleå?
Hej alla!
Jag tänkte bara höra mig för om det finns några brudar eller fruar som skulle vilja ha en träff i Luleå någon gång nu i höst? BT i all ära, men det vore kul att också träffas "in real life" så att säga.
Kramar
/ Fröken B
Hej alla!
Jag tänkte bara höra mig för om det finns några brudar eller fruar som skulle vilja ha en träff i Luleå någon gång nu i höst? BT i all ära, men det vore kul att också träffas "in real life" så att säga.
Kramar
/ Fröken B
*flyttar upp*
Hm...
Vore kul om alla som har kunde ta med sig lite pyssel/tips på pyssel av olika slag.
Jag skulle inte ha något emot om vi var hemma hos någon och eftersom vår lägenhet är rätt stor (särskilt nu när min blivande är på annan ort) så kanske vi skulle kunna träffas här, vad tror ni?
Men det första som borde bestämmas är väl tidpunkten. Några förslag? Kring allhelgonahelgen kanske?
Lite nyfiken, vad kan det tänkas att en sån träff "går ut på"? Fika och småprata lite, eller?
Bor utanför Kalix, men är ju till Luleå ibland, men är emellanåt rätt "uppbokad"..
Något förslag på ev dag/tid/plats?
Fröken B, det låter väldigt trevligt att vara hemma hos nån. Jag bor rätt centralt, fast inte så stort så det är också ett alternativ. Men Jag kommer gärna hem till dig!
Allhelgonahelgen låter bra för mig än så länge, fast det kan hända att jag får förhinder då jag fyller år under veckan innan (30 okt) och kan tänkas måsta ordna lite kalas. Men passar de alla andra så ska jag nog försöka smita iväg också en stund.
Petra
Allhelgona låter bra, man får ta sig lite ledigt då...
Nån som behöver övernattning så kanske vi kan ställa upp med en säng eller två?
Petra
allhelgona låter bra...ska bli kul....*S*
ser fram emot det.
kram camilla
*flyttar upp*
Några fler som är intresserad?
För nytillkomna tittare... ;)
Om det kommer folk från övriga Norrbotten är det kanske en god idé att förlägga träffen så centralt som möjligt för att alla lätt ska hitta. Cyber, vad tror du om det, kvarstår erbjudandet om att upplåta ditt hem för detta ändamål?
/ Fröken B
Jadå, Kan definitivt upplåta mitt hem för en träff. Får förpassa maken in i datorrummet *flinar* eller så får han stå för markservicen åt oss. Dvs koka te och kaffe. *flinar mer*.
Dock kan jag inte ge säkert besked förrän nån vecka innan då jag förklarade tidigare att det är en födelsedag att ta hänsyn till. Jag kan kolla också om Oliv har öppet, det är vår lilla kvarterskrog som är rökfri och har dessutom god mat - om nån är sugen på att käka lite också? Det kan ju vara ett alternativ om jag råkar ha huset fullt med folk som ska fira mig på födelsedagen.
Petra
Hur ser läget ut nu CyberPet? Vilken dag är det vi satsar på förresten?
/ Fröken B
Fröken B, skulle vi kunna skjuta på det till november? Jag har nämligen lite problem med min hals (kan inte prata alls) och jag fyller som sagt jämna år den 30 okt (mitt i veckan - men troligen kalas på helgen) och sen den 5 nov ska jag ner till Göteborg för en operation. Lördagen den 9:e november kanske?
Om det inte går att skjuta på så hoppar jag över träffen denna gång, men vill vara med nästa gång.
Maila mig gärna: petrah@mac.com
Petra