• J&D

Vi gifte oss igår! SÅ UNDERBART!! (bilder)

orkar inte skriva så långt just nu, men ojojoj vilken heeelt underbar dag och natt det var! jag är slut...fast det har ju bara börjat ;)
    och min värsta oro var att ingen skulle dansa, men oj vad alla dansade! det var knökfullt på dansgolvet och alla hade så himla roligt! vi också förstås :)

här kommer några få bilder. ett litet smakprov iallafall...

www.flickr.com/photos/18018601@N00/

(kopera och klista in)

• Svar på tråden Vi gifte oss igår! SÅ UNDERBART!! (bilder)
  • J&D

TACK skidbrud, compassgirl och lilltrolle!!

allt var perfekt. jag vet inte vad mer man kan säga...

buketten och ala övriga blommor på festen var en present från en kompis som råkar vara florist. pioner är vår nya favoritblomma :)

på tisdag bär det av till kalifornien! nu ska tvättas o packas!

• J&D

skidbrud: vi åker till oregon först, flyger till portland. därifrån kör vi med bil via napa valley, san fransisco, red wood forrest, Los angeles och san diego. 2 och en halv vecka blir vi borta. nu gäller det att packa! mycket att göra idag...

åååh vad jag längtar!

• J&D

brud i augusti: tack! den är bunden med ett sidenband, ingen brudbukettshållare alltså. vet inte vad pionerna heter, det var en vän som band buketten åt oss som en bröllopspresent (hon är florist)

bröllopsängeln: tack!! det är Aziz på solvändans skrädderi i stockhom som sytt den. han är superduktig!!

• J&D

bröllopsängeln: glömde säga vad den kostade. tyget kostade 1500 kr på SidenCarlsson och Aziz tog 2000 kr för jobbet att sy. Så totalt 3500 kr :)

tyvärr gick jag ner ca 5 kg snabbt före bröllopet (oplanerat, av nervositet tror jag) så klänningen satt lite löst här o där...

• J&D

tack mickis! ja, allt blev helt perfekt. men håret var jag missnöjd med, tyckte inte alls det blev fint. men det var å andra sidan det enda jag inte var nöjd med, i övrigt var hela dagen PERFEKT!

kram kram

imorgon åker vi till CA...

• J&D

Tack Gemma! du också! (för visst heter du Eva och har gift dig med någon med ett ovanligt namn på B? jag har kollat er hemsida tidigare i våras...)

kram josefin

• J&D

kär i en amerikan: TACK! vi är så lyckliga!!

har precis suttit o läst igenom gästboken, sååå fint! den var iofs nedkladdad med diverse alkoholfläckar, men va faaan,,, det betyder ju att festen var lyckad ;)

Svar på tråden Vi gifte oss igår! SÅ UNDERBART!! (bilder)