Inlägg från: wintersaga |Visa alla inlägg
  • wintersaga

19 augusti - ny tråd

Hej på er!

Det börjar verkligen sjunka in att vi verkligen ska gifta oss 'på riktigt'. Folk har börjat svara på inbjudningarna och menyn är snart klar... Ja, det rullar på.

Jag har bestämt mig för att ha slöja. Hade inte tänkt ha det men när jag provade en tillsammans med klänningen så kändes det verkligen som pricken över i.

• wintersaga

Har prästen hört av sig till alla er? Vår har inte kontaktat oss än och det känns som att det borde vara dags nu.

• wintersaga

Vår präst har semester nu och skulle höra av sig i början av augusti !! Tycker det känns lite sent, är väl inte så mycket vi kan göra åt det.

Alla har inte osa:t än och det gick ut i lördags...

Vi har börjat fundera på bordsdukning och sådant.

Det börjar verkligen att kännas!

• wintersaga

Jag är nog i ett "lugnet före stormen"-läge, tror jag. Får nämligen för mig, eller inbillar mig att det är lång tid kvar samtidigt som jag vet att det är nära.

Börjar kännas väldigt pirrigt och nervöst.

Vi jobbar med bordsplaceringen och den få mig nu att önska att vi bjudit färre personer Fast å andra sidan så har vi ju alla vi vill ha där!

Var och fållade upp kjolen på klänningen igår.

På tisdag ska vi träffa vår präst. Hon har haft semester fram tills nu. Känns lite sent, hon lät dock riktigt trevlig på telefon så det går nog bra.

Vi har också mat och dryck att köpa in. Tänkte göra det nu i veckan, samt bestämma om någon mer ska hjälpa till att laga maten.

• wintersaga

Grattis till alla oss!!

Vår dag var också helt suverän!

Vi kommer bara ta en kort båtresa nu i veckan så spar vi ihop till en längre resa senare.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd