• Ikka

19 augusti - ny tråd

Hejje tjejer....här är en till som gifter sig den 19 augusti. Visst börjar det bli lite pirrigt, men än så länge känns det som jag har kontroll över det mesta.
    Det e bara klänningen som strular, börjar bli lite stressad över det och vet inte rikigt hur det kommer lösa sig.

Listorna nästan yr runt i lägenheten...dem verkar ligga över allt. Tror att jag får ta i kväll och gå igenom alla för att göra en lista av alla för att vara säker på att jag inte kommer glömma nått.

Men pirrigt värre börjar det bli....längtar såå mycket!

• Ikka

Japp..nästan samma namn..*ler*
    Klänningen är 10 ca för kort, ch dem lovad att där skulle va så man kunde lägga ner den men det finns inte. Ringde till tillverkarna i dag och dem sa att det absolut inte finns nått så man kan lägga ner och att det aldrig funnits. Såå...nu står jag med en klänning jag inte kan eller vill ha och affären verkar inte vilja häva köpet i heller.

Så just nu är allt upp och ner och jag hoppas bara att jag kommer få en klänning att gifta mig i...det e ju inte mycket mer än 6 veckor till vår stora dag!

• Ikka

Vår präst är oxå på semester och kommer höra av sig i början på augusti. Tyckte oxå att det verkar sent, men enligt pastorsexp. e det helt normalt att inte träffa prästen förrän 2 veckor innan. Så...jag får väl ta och tro på dem som vet mest....*ler*

• Ikka

ica i rutan
    Jo det kommer nog behövas. Vi har bestämt psalmer, men bibeltexten...e det nått som vi ska bestämma? Humm...ja jag får se om jag kan prata med nån som vet hur det ska se ut. Men det ordnar sig säkert..Iiii....herre gud...nu säger jag som min blivande...och jag som alltid hatar när han säger det...*ler*

• Ikka

*s* Ja precis så har jag det oxå...blir verkligen galen på att jämt höra " men det ordnar sig alltid"...verkar som om han hakat upp sig och så fort han hör ordet bröllop så kommer samma ramsa hela tiden.

• Ikka

Netta79:
    Tack så jätte mkt för hjälpen, ska genast hem till mamma och se om jag kan gräva fram min gamla bibel från konfirmationen.

• Ikka

Här är en till som kan nästan noll om olika program, därför använder jag mig av works. Funkar än så länge, men det är som du säger ica i rutan, det tar ett tag för att få det att funka.

Och jag är oxå lite nyfiken på vad det där betyder...brödtext...*ler*

• Ikka

Mmm...ska genast oxå ta och prova om det går lättare. Har provat att lägga över detta arbetet på min blivande..men på nått konstigt sätt blir det aldrig klart då...humm..mkt märkligt..*ler*

• Ikka

Beccis:
    Jag ska oxå gifta mkig i skåne den 19...vilken kyrka gifer ni er i?

Känner mer och mer att jag börjar få kontroll över läget. Det e bara det med klänningen som inte löst sig än, men jag hoppas att det löser sig i morron.
    Är nyss hem kommen från mamma, som har hjälpt mikg att skära till sizofloren...kommer bli såå snyggt..*ler*

• Ikka

Becciz:
    Gifter mig i malmö i fosie kyrka.
    Börjar verkligen känna av stressen nu, går runt med ett litet fånigt leende på läpparna hela tiden oxå...*ler*

• Ikka

Bröllopet blev bara mkt bättre än jag någonsin hade kunnat tänka mig. Mkt tårar och mkt skratt...helt underbart!! Helt fantastiskt att vädret bara sprack upp och blev helt klar blått.

Grattis alla 19/8 brudar!!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd