19 augusti - ny tråd
hej
jag tog bort fläckarna på min kläning med operfymerade våtsärvetter som man har till barn...
fungerade..men vi hade bara fått en sandfläk...
hej
jag tog bort fläckarna på min kläning med operfymerade våtsärvetter som man har till barn...
fungerade..men vi hade bara fått en sandfläk...
oj jag har inget kvar att göra..
jo blommorna måste fixas..annars är allt klar..
solisten, prästen, kantorn, kläderna, maten, tårtan, kocken, servetriserna, alla pappersarbeten, bröllopsresan, hårsalongen, lokalen..
jag har värdens bästa kock..han vill att allt ska vara på hans viss..så han ska duka upp allt och ställa allt till rätta..så han får det som han vill...bra då slipper jag..
(vi känner honnom och jag har sagt hur jag vill ha det.)
det är mindre än 1 månad kvar..så jag hoppas värkligen inte att jag har missat något.
kram på er all
CicciL
jag köpte både fluga och slips här på brlööopstårgets köp och sälj
Namn: Zuzann
fråga henne hon hade jätte fina slipsar och flugor i vinrött till mig.
bara ta någon av hennes anonser och fråga
lycka till
CicciL
va bra att hon hade..
det är med resårband så dom siter väldigt bra på mina pojkar..så jag gillade dom...
skönt att det fanns..
förlåt om jag nu gjorde något fel med att ge ut hennes namn eller rekomendera henne men det finns ju andra som lägger ut namn på affärer så jag hoppas ingen såg detta som någon form av reklam för det var det inte.
Nasse7
vaför inte sexa till den på kvällen när du är med din MAN själv..innan behövs det ju inte då ser för hopningsvis ingen dom..
men skulle nog fixa till det lite innan " det intima" (om man orkar) för bara din man.
det vart lite fel...ler
jag skulle fixa till det för min man inte din...ler.
hej
jag är klar...men när jag läser hur många som inte är det blir jag orolig att jag missat något..
visst jag skulle kunna lägga ner tid i att välja ut toapapper men känns som om det inte gör något om jag inte hittar något,..
lite småsaker finns det alltid men inget för min del som skulle förstöra festen.
jo jag har inte fått någon prisuppgift av min kock ... skulle han säga att det kostar mer än 20000 så skulle allt skita sig men tror inte det kommer bli så dyrt när jag räknat på det så ligger vi runt 9000 på mat men visst kan det skilja med ett par tusen..
ja ja jag ska inte gnälla
ångest
hjälp mitt första problem har uppståt..
hon som ska sjunga i kyrkan åt oss kan inte komma till oss eller rättare sagt tågen går inte och inte heller bussar...
om hon tar tåget kommer hon anlända vid kyrkan 1.15minuter innan bröllopet vilket är okej eftersom hon ska träna 45 minuter innan med kantorn.
men hem... hem får jag henne inte..om jag inte ber henne att sitta på tågstationen ca 2timmar... känns lite fel.
försöker nu ringa runt och se om någon kan köra henne till södertälje så hon kan ta tåget därifrån.
men alla jag känner är ju bjudna...
fan att det ska strula sig..jag som gått och varit så col lugn och trot att jag haft läget under kontrol.
HEJ HOPP GLAD IGEN
nu har det fixat sig..hon hyr en bil så står vi för kostnadena..blir nästan billigare då det kostar 199kr för ett dygn.
så skönt att det fixade sig...jaja nu väntar jag bara på nästa baksmäl... kom ann bara ...jag är redo.. nu vet jag ju hur man fixar saker..asg..
kram på er alla mindre än 3 veckor kvar 2,3 rättare sagt om man räknar med lördagen.
oj oj..lite hispig nu..
ja det va väl en super bra ide..att skriva i vigselprogrammet...
då får alla veta det.
så skulle nog jag oxå göra om jag ville få fram info.
vi har nämligen inte heller något värdpar då det vart så illa pratande om varandra för att få bli paret så ansåg jag och min kille att det kunde vara
hej
måste berätta att min kille skulle inte fått någon svensexa..sånu fixade jag det..låter fel men bättre det än ingen alls.
ringde runt till alla hans så kalade vänner..(lite sur att ingen vågade ta tag i saken) och frågade vad dom skulle göra på fredag alla som sa inget..fick komma..dom som va upptagna sket jag i..(fortfarande lie sur) satte sen igångf och ringa runt bokade paintball och fixade en kyklingdräkt..tänkte att alla ska försöka träffa kyklingen...GISSA VEM DET ÄR....min blivande..han har självklart oxå en "pistol" men alla andra är kamoflach kläda utan han han syns...
sen så ska dom ut till en kille, där dom ska grilla och dricka..
funderade på att lägga in lerduvsskjutning...men jag tror det blir lite dyrt.
inte märkvärdigt men bättre än inget..hoppas bara ingen säger att det va jag som fixa det..hoppas någon vågar ta åt sig äran...
jaja..vet inte om jag gjort rätt eller fel..är lite orolig om det är okej att göra så här som jag gjort eller om det är en tabu..men själv skulle jag uppskatta om min kille gjorde så för mig..
vad tycker ni gjorde jag fel?
så nu är det inte lpmg tid kvar...vi gifter oss ju nästan om 1 vecka
själv har jag inte blivit nervös eller fått någon form av pirr i magen..mäst orolig att middagen inte blir bra eller att något annat strullar..
tycker faktiskt att ett bröllop är för gästerna...jag tror jag glömde bort att njuta någonstans på vägen.
nu gör jag allt för att göra min gäster till lags.
tror att jag ska få min möhippa på lördag..men då kan inte en av mina vänner komma ..för jag vet att hennes pappa fyller 60år.
och han bor ca: 30mil ifrån mig..tjejen som jag tippar på håller i möhippan är inte speciellt tyst om att hon håller i det hela.
värst av allt..MIN SYSTER åkte till min mormor (hon är väldigt sjuk) så jag förstår att hon ville träffa henne..men hon kommer inte hinna hem till bröllopet...
(hon är utomlands)
så ja här sitter jag utan en god vän på möhippan och mins syster missar den oxå
OM JAG FÅR NÅGON
hej alla
min killes svensexa vart så lyckad..lite för bra...alla pratar om hur roligt det va och så..
min Möhippa var iågr..
min syster hade inge koll på hippan så hon missade den hon hade åkt till min mormor i norige..(TACK)
sen så har jag en vän som inte kunde komma på grund av hennes sambo..
och en annan som inte fick barnvackt.
men roligaste var att Helen en vänn till mig hade sagt länge att hon skulle på kräftskiva..vilket hon skulle men hon skippade sin mammas kräftskiva för att fira mig.. Hon är en bra vän..
sen har jog hon som ville planera men vart överkörd av en av mina andra vänner som skulle bestämma allt..nä va då gå ut tyckte hon att vi inte skulle gör ...hon ville inte gon ville sitta inne,
då vart jag lite sur och sa vad jag tyckte ...bara för att hon vill vara kar hemma och slappa och se på film så får hon göra det men jag ska ut..så vi andra drog ut..och hade kul.¨
allt va så fint och perfäkt...fick så mycket beröm hur fint det va..årets bröllop sa någon..
bröllopsnatten vart ett fjasko...
hotelet hade glömt att sätta in chanpange till oss på rummet så det vart att skåla med kran vatten...
min svärmor bråkar just nu med hotelet om detta.. men för mig va det bara skönt at allt va över..
så nu återgår man till vardagen som om inget har hänt...ler.. ( men först ska vi visserligen åka utomlands)
ha det gött alla