Inlägg från: junilejon |Visa alla inlägg
  • junilejon

19 augusti - ny tråd

Ja nu tjejer är det inte lång tid kvar.. känns som att jag har läget underkontroll,men samtidigt känns det som att jag har glömt en massa saker. Har äntligen varit och beställt vår mat (som jag har haft sån ångst för hela tiden) var hela tiden inne på en Italiensk buffe, men väl där så kunda jag inte sluta dregla över den Exotiska buffen, så det blev den istället! Min M2B kläder har kommit nu!! Eftersom han såg ut som en felstoppad falukorv i en jauqette (eller hur det nu stavas...orkar inte bry mig) och som en pingvin i en frack så blev det en vanlig smoking...men oj vad tjusig han var i den,blev lite extra kär i honom när jag såg honom prova den...trodde det var omöjligt... Så nu har jag bara hårnålar,vasar och värmeljushållare kvar att fixa..tror jag!! Hur går det för er? Är ni nära ett samanbrott eller är det lugna filbuken??

• junilejon

Ja visst blir dem stiliga.. vad ska du har för frisyr då? Jag vet inte vad jag ska ha! Det blir en överraskning, min mammas kusin som är hårfrisöska ska nämligen fixa make och hår på mig..men det bli garanterat fint,jag litar på henne till 100%.. Har köpt min klänning i Värnamo (där jag kommer ifrån) och har gjort små ändringar på den. Ringde henne till dem nu för att försöka få en tid och prova den en sista gång innan min kompis hämtar den! Och hon har inga tider på helger..eftersom jag jobbar på vardagarna så kan jag inte åka dit! Jag ska se om jag får ledigt nästa fredag, så jag kan åka upp och prova den.. får jag inte det så får jag väl vara "sjuk"... Känns lite pissigt just nu!!

• junilejon

Runaway Bride
    Gud vilken vacker klänning du har!! Super fin..

Feonix

Häftigt att du ska ha hår och klänning motsatt..det blir nog jätte läckert. Skit i om grannarna klagar,man gifter ju sig bara en gång..

Jag ska ha den här klänningen fast i ivory och inte i rosa..men den ser bättre ut på mig (men det tycker nog alla om sina klänningar)

www.parisette.com/aspera_formal/2007_formal.htm

• junilejon

Era klänningar låter verkligen jätte fina...just nu är jag bara rädd att jag inte ska komma i min..ni vet man blir ju helt nojig,jag har inte gått upp i vikt sen jag köpte den eller nåt,men man får ju ändå för sig att den inte ska passa när dagen är kommen. Idag har jag lämnat in våra förlovningsringar för polering och gravering (känns ganska skönt att dem som äger smyckesaffären är våra grannar) så nu känns det helt naket. Går och känner på fingret hela tiden, känner ni med så? Sen lär man väl gå och känna och titta på fingret igen,bara för att det känns annolunda och häftigt att vara gift...

• junilejon

Becciz
    Vilken otroligt fin klänning du har! Du kommer att bli jätte fin..din M2B kommer att gråta av lycka när han ser dig..

Hoppas på ett ja och The Runaway Bride jag är precis som er! Har tusen saker i huvudet och ännu mer att göra, ändå blir ingenting gjort!Kommer väl att stressa ihjäl mig dagarna innan...men jag har iallfall tagit ledigt från jobbet torsdagen och fredagen innan o så har jag tid för massage på fredagen, och han lär nog får kämpa med mina stela (muskler) då! Kanske lika bra att ta med ett baseboll trä till honom så han i allafall har någon chans att mjuka upp mig

• junilejon

Telly

Du har ju läget underkontroll, även om det kanske inte känns så! Ett tips på bra trosor är sloggis nya, dem har trosor utan synlig kant. Ska själv ha sådana och dem syns inte alls under klänningen...

• junilejon

Hoppas på ett ja
    Vilken underbar dag du verkar ha haft! Jag blev med hippad igår. Åkte upp till Väranmo för att jag med prova klänningen..gick sen in i en butik för att leta efter armband och när jag stod där och pratade med hon som jobbar i butiken,så hoppade mina kompisar fram bakom disken..var och shoppade underkläder till bröllopsnatten (som jag fick av dem)sen bar det iväg till favvoresturangen och mycket god mat! På kvällen hade vi en tjejkväll och vi övade på vals...mycket trevligt!!!

• junilejon

Hoppas på ett ja

Ja visst är lite komiskt att vi båda blev hippade på samma dag.. Det låter som att du har det riktigt trevligt där uppe! Här är det bara jobb jobb och åter jobb...Var så nära att gå in till chefen och säga upp mig idag (det verkar vara en trend av att säga upp sig på mitt jobb just nu)
    Vi hörs kanske snart igen...ha du skickat föresten? Har inte fått något än..

• junilejon

Hej alla tjejer..

Det verkar som att vi alla är lika stressade (även om vissa tex jag inte vill inse det) men jag hoppas att ni börja få koll på allt nu!Själv är jag bara orolig att pengarna inte vill räcka till. Ska dubbel kolla allt imorgon,så allt är bokat, som ska vara bokat...

• junilejon

Tjena alla tjejer.. Jag är cool lugn än så länge,men det brukar jag ju med vara! Men nu börjar jag bli lite nervös inför vädet! Det är ju så typiskt att det ska regna på vår stora dag! Dem säger ju att det betyder tur, men något regn vill jag inte ha!!! Vår fotograf kommer heller inte ifrån stan,så någon studio har vi inte att bli fotade i om det öser ner...vet inte vad vi ska hitta på!!! Jag kommer att komma in imorgon och ge alla en lyckospark..kan inte hålla mig borta..

• junilejon

Så kul att era bröllop blev bra...mitt blev med helt perfekt! Alla var så rörda och sa att vi var så fina! Dagen efter (igår) ringde alla och sa att det var det bästa och roligaste bröllop dem har varit på! Jag är så lycklig...den dagen kommer jag aldrig att glömma och jag står nu i evig tacksamhet till min bästa kompis Ingrid som var Taosmadame och fixade och ordnade allt på festen... Kommer att berätta om det senare när allt har smält in...

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd