Inlägg från: ica i rutan |Visa alla inlägg
  • ica i rutan

19 augusti - ny tråd

Det kan du göra. Inte ett öga kommer att vara torrt! :)

• ica i rutan

Detsamma! Ha så kul ikväll då! :D

• ica i rutan

Hej tjejer! :D

Shit, det börjar verkligen närma sig nu!!! :o På lördag är det 6 veckor kvar bara.... *flämt* Hur ska vi hinna, hur ska vi hinna!?!?! Hahahaha...lite bröllopsnerver bara. ;)

Vi var och träffade prästen igår, och allt gick jättebra. Det kommer att bli så kuuuul och så vackert! :)

Tack för påminnelsen, ni som skrivit om placeringskort! Jag har totalt glömt bort att de ska tillverkas de också! Jag har papper och hållare hemma, det är redan inhandlat. Men jag hade faktiskt tänkt bort dem! :o Så, tack!

Vi har bara börjat med festprogrammen, det går ju inte att göra dem helt färdiga förrän alla har OSA:at (vi ska skriva om alla gästerna). Men däremot har vi gjort färdigt layouten på vigselprogrammen. Så det är bara att börja printa ut och sen ska det göras embossing och knytas band runt... *phu*

Men det är ju så himla kul det här!!! :D

Jag har varit och hämtat min underkjol nu, men har inte hunnit prova hela utstyrseln ännu. Jag har en liten förhoppning om att underkjolen kan göra att vi slipper lägga upp klänningen. Det är såååå lite som är för långt, så kanske, kanske. Annars får min stackars mamma ett ganska drygt jobb med upplägg!

• ica i rutan

Just det ja! Vi har börjat träna brudvalsen med! Iiiih vad kul det var att få dansa vals med min blivande man! Vilken känsla... :D Jag har sån tur att min mormor har varit dansledare, så hon och hennes man har "danskurs" med oss! Perfekt... :D Vi har varit på en lektion än så länge, och på söndag ska vi dit igen. :D

• ica i rutan

Hej Ikka! (hehe...nästan samma namn!)

Välkommen hit! Kul att du hittade in! :D

Vad är det som strular med din klänning? Låter ju inte så kul... :(

• ica i rutan

Ikka:
    Åh guuuuud vad hemskt!!! :o Din stackare... Jag måste säga att det är riktigt dåligt av butiken som sålt klänningen till dig att de inte vill hjälpa dig. De hade ju faktiskt lovat dig nåt som inte stämde. Det är ju ingen liten "detalj" heller... klänningen för kort! Usch, hoppas verkligen det går att lösa!

• ica i rutan

Ikka:
    Kolla om ni kan få veta detaljerna av nån annan så ni kan bestämma typ bibeltext, ordningen, psalmer etc i förväg. Annars får ni ju rätt bråttom att göra vigselprogrammen så sent... Öva däremot kan man ju absolut göra strax innan, det är nästan bara bra så har ni det färskt i minnet. :)

• ica i rutan

Hehe...jag fick det som ett knytnävsslag i magen när min m2b så vänligt upplyste mig för några veckor sen om att "nu är det bara 13 veckor kvar!". Jag trodde jag skulle få hjärtstillestånd. Plötsligt lät det såååå nära! Sen dess har jag faktiskt räknat ner. Jag längtar ju skitmycket, samtidigt som jag blir stressad.... ;) *s*

• ica i rutan

Hahaha...välkommen i klubben! :D Min m2b är också en mañana-typ. "Men det behöver vi ju inte bestämma just nu" är hans favorituttryck när det gäller bröllopet. Gaaaaah! Jag blir galen! Tänk vad skönt om vi HADE bestämt det "just nu" så slapp vi ta det en gång till!!! ;)

• ica i rutan

Hehe...vi borde kanske upplysa dem om att LP-skivornas tid är över. Aktar de sig inte byter vi ut dem mot moderna cd-skivor istället... :D

• ica i rutan

Jag känner också att det kommer att bli problem när jag ska sätta ihop festprogrammet... För tillfället har jag valt att bara skriva sidorna i ordning efter hand som jag kommer på vad de ska innehålla. Sen kommer jag antagligen att få ett h**vete när jag ska sätta dem i rätt ordning... Jag är inte så haj på andra program än word o excel, så jag gör det i word. Jag VET att det är helt puckat, men vad f*n ska man göra när man inte kan nåt annat..? :o
    Vi ska ha våra program vikta på "höjden" så de blir långa o smala på höjden (fattar ni? ). Vi använder A4...

• ica i rutan

Blue:
    *suck* Jag har misstänkt att just det kommer att orsaka ett litet helsike... :[ Men jag BRUKAR faktiskt gripas av envishetsjäveln som gör att jag pillar och pillar tills det baskemig funkar! Även om det tar femtielva dagar. :D

• ica i rutan

Vaddå länka brödtext, förresten? Jag har aldrig fattat vad brödtext är... :p *rodnar*

• ica i rutan

Ååååååh, Ikka! Tack!!!! :D Skönt att inte vara ensam dataidiot. Eller...förlåt, jag menar inte att du är en idiot, jag menar... Äh! :D:D:D:D Du fattar.

• ica i rutan

Tack Blue. :D Men vad menar du med att du ska länka den då? *nyfiken*

• ica i rutan

Åååh...tack Blue!!!!! :) Jag ska faktiskt testa...det kan ju funka bra även för puckade mig. :p *flina*

• ica i rutan

Ja nu är vi FRUUUUAAAAR!!!! :D:D:D:D:D Det känns helt underbart. Vilken dag vi hade!!!! Det var tusen gånger bättre än vi någonsin kunnat drömma om.... Åh en sån massa minnen vi har att tänka igenom nu. Jag är så lycklig!!! :D:D:D:D:D

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd