19 augusti - ny tråd
jo.. killarna tror att man kan göra allting 18 augusti.. hade ett rejält snack med min kille om det där igår... för att kolla om han är med på tåget typ..
jo.. killarna tror att man kan göra allting 18 augusti.. hade ett rejält snack med min kille om det där igår... för att kolla om han är med på tåget typ..
Jo prästen är avklarad men vi ringde till honom inte tvärt om.. Ring församlingen och fråga hur dom brukar göra?
Jag tycker att det är så mycket på listan som man vet att man måste göra men liksom aldrig kommer till skott med, sätter sig som ett stort utropstecken på ögonlocket... känner ni lika dant?? Jag jobbar ju så det är så svårt att finna tid till sånt man inte kan göra hemma.
cissiL: har du börjat fundera på bordsplacering än? Jag har ingen aning hur jag ska lösa det eftersom jag inte vet hur stora borden är. Jag kommer att åka upp så nära in på bröllopet att jag inte vill spara det tills dess..Något tips?
jag ska ha en brudnäbb som går först sen kommer vi, och sist går tärnorna..Brudgum,bestman och präst väntar vid altaret..
tack cicci! jga ska höra om dom kan skaka fram några mått..Dom är lite förvirrade där uppe men de måste ju gå på nåt sätt..annars får man väl skicka blivande svärmor på en expedition
ja, denna dag blev produktiv tack vare denna tråd. Jag har nu beställt såpbubblor så då är det ytterligare en grej jag kan bocka av..
jag letar oxå efter näbbkläder =hopplöst. Min näbb är 11 år och med andra ord ganska lång vilket gör det svårt att hitta kläder.
Fialott: www.brollopsbubblor.se
tar 100kr för 24st +porto 110kr
Vi ska ha ett melodikryss i vårt festprogram!