19 augusti - ny tråd
Ja, det löser sig såklart, ska kolla in lite småbutiker också, men jag hade hoppats att detta skulle lösa sig lätt och snabbt. I värsta fall ser ni mig hasta till Helsingborg den 18:e...
Ja, det löser sig såklart, ska kolla in lite småbutiker också, men jag hade hoppats att detta skulle lösa sig lätt och snabbt. I värsta fall ser ni mig hasta till Helsingborg den 18:e...
Tack becciz!
Har beställt min brudbukett!! kommer att bli suuupperfin!
Ja, nu tänker man vekligen BARA på bröllopet. Jag och sambon övade på valsen igår och försökte få till bordsplaceringen... Ursvårt! Det är ju ändå en viss blandning av åldrar och så i och med att det både är släkt och vänner...
CicciL: Har du funderat på att gå till Underfin på Drottningatan? Har läst mycket om det här på BT och tänkte ge det en chans, har du hört om det ska vara bra?
Vilket H&M har lite lyxigare underkläder?
Jag tror jag sett den bodyn, jättefin, men funkade inte med klänningen tyvärr...
Lycka till! Hoppas att du hittar något snart! (och jag också...)
Oj, här går det undan! Köpt jättesöt torselette och matchande trosor hos Underfin. De hade verkligen mycket att välja på och hjälpsam personal så dem kan jag rekommendera. Dock inget budgetalternativ, närmare 2000:- fick jag ge för underkäderna + strumpor... Hoppas hitta fler tillfällen att använda dem än bara bröllopet.
*håller tummarna*!!
Vad ska ni ha för smycken? Pärlor eller något glittrigare?