Inlägg från: eccisen |Visa alla inlägg
  • eccisen

19 augusti - ny tråd

per gäst... jag antaog att barnen kommer att ha kul med de som blir över..

Tack för korsordstipset!

• eccisen

God morgon till alla! Ytterligare en dag att inspirera varandra eller?

• eccisen

GAAAH! 1: jag har inte ens hittat skor än för att ha i kyrkan. 2. har dock köpt ett par lågklackade för att ha på festen. Men dom har jag inte ens börjat gå in än...

• eccisen

Fick just samtal från sömmerskan som sa att jag kan komma på min sista provning på söndag (hurra!) och att min pappa redan har betalat?!? Snacka om att jag blev snopen..

• eccisen

Sat***ns oxå.. Kunde inte få några mått på borden för dom visste inte. Kan alltså inte göra någon bordsplacering förrns 1 augusti.*suck*

• eccisen

Jag tänkte ge en graverad snusdosa i silver eftrsom vi båda är snusare..

• eccisen

jag får försöka para så gott det går. Men dt är ju störande att man måse göra om allt sen..

• eccisen

vi har nog alla fått lite småpanik i den här tråden. Men i helgen fixade jag skor i alla fall så nu kan jag bocka av ytterligare 1 sak på listan. Hurra!

• eccisen

all inhandling av groggvirke och dyligt kommer jag göra sista veckan, men man är ju rädd att vänta med för mycket till dess. känns som att dom två sista veckorna kommer att bli panikartade..

• eccisen

hittade näbbklader i helgen oxå(debenhams i stockholm) ,så det blev klart=lyckan är gjord.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd