Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

kollade resor nu och ringde till en samlad resebyrå här. Men tyvärr tror jag att Aruba blir lite för dyrt Så det blir nog azorerna fast jag vill ju hellre ha en soligt paradis men så länge vi är tillsammans så blir vad som helst bra.

• becciz

Han vill så gärna på valsafari så det skulle vara kul om han fick uppleva det.det är i och för sig ingen resa man gör med barn så vi ska kanske passa på nu när barnvakt är ordnad. Annars har vi kroatsien och spanien min syster har lägenhet i spanien. ja, det får bli vad det blir.

• becciz

Nasse7
    är det bara en natur upplevelse eller kan man bada och sånt också? Alltså jag menar är det varmt och så? Man kan bo på det finaste hotellet nere i hamnen för minder pengar än det kostar för en person att åka till Aruba. Båda två då.

• becciz

Hej igen!
    Jag skulle behöva ett litet råd,jag håller på med en stor bordsplacerings skyltmen det gäller ett placeringsproblem.
    Min kusin är toastmasteroch sitter längst ut på mittbordet han är döv på höger öra så han måste sitta så. Nu till det lilla problemet hans sambo sitter mitt över honom för hon ska hjälpa honom och hon är det som har hand om det praktiska i festen styr serveringspersonalen.
    Jag träffade dom för ett för en månad sen släppte dom bomben för mig dom ska seperera och har nu gjort det. Min kusin är helt övertygad att hon har en ny så ska jag flytta henne och var ska jag sätta henne?

• becciz

Gud vad det blev många fel! Hoppas ni kan läsa vad det står

• becciz

The runaway Bride
    Jag blev klar till slut med placeringen och jag blev nästan nöjd. Det blev så bra det kan bli och dom sitter inte längre vid samma bord,men uppgifterna har dom kvar.
    Nasse7 brukar det finnas pool på hotellen? Men det var ju ett smart resonemang för det är ju bättre att var i centrum.

• becciz

Jag och min sambo har också auttit och slavat med festprogrammet nu ikväll,himmla pilligt arbete men roligt. Sen blir det väldigt fint också. Det är nog första grejen som vi sitter tillsammans och gör,det var mysigt.

Nasse7 jag har köpt speciellt fågelris som är format som små hjärtan som vi ska dela ut till gästerna.
    Feonix Håret ska jag ha uppsatt med stora lockar, slöja under håruppsättningen och krona.

• becciz

Hoppas på ett ja
    Vilken heftig klänning och håret var fint det med, men klänningen gillade jag.
    Är det många som vet att du ska ha röd klänning annars kommer det nog bli många öppna munnar i kyrkan.
    Gud vad häftig!!

• becciz

Jag börjar bli trött på detta att inte sova så bra,jag drömmer inte mardrömmar men jag ligger och tänker på allt.

Är lite besviken för vi får inte kasta rosblad i kyrkan det skulle ju vår näbb göra.
    Vår tårta är betalad och klar det gjorde jag tidigt,men det är nog bara för att jag tycker det är kul. Den blir formad som ett slott med musse och mimmi som brudpar,den blir jättegod men den var svindyr. Den är gjord så att den kan stå framme som deckoration hela kvällen så att jag får njuta av den.

• becciz

Jag har varit på två bröllop nu på kort tid och det var bara två personer som hade ris på det ena, och en stackere på det andra bröllopet som hade ris med. Så jag fixade själv på vårt för jag vill ha ris på mig.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd