Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Kan du inte göra små påsar av tyll och stoppa ner lite ris i och ha band i bröllopets färg. jag har ljuslila och mörk lila band runt mina påsar. Jag har sett här att det inte är farligt för fåglar att äta vanligt ris. Om du har tid förstås jag känner igen tärn problemet. Jag driver min systr till vansinne.

• becciz

jag har precis fått hjälp med provning av klänning med hela kittet under och jag säger bara en sak GUD VAD VARMT!!!!

• becciz

Jag börjar få lite ångest för hur vi ska berätta för vår son att vi ska åka på bröllopsreas och att han inte får följa med. Tänk om han blir jätteledsen och så tänker jag på det hela resan.
    Jag vill ju verkligen åka själv och bara vara med min man. Får vål muta honom regält kanske.

• becciz

Min kompis frågade mig om allt hänger på att det inte ska regna för det regnade på hennes dag och hon sa att hon hade en underbar dag ändå.
    Det sägs ju också att lite regn i slöjan betyder tur. MEN om det nu kommer regn så får vi väl hoppas att det blir väldigt lite!

• becciz

CicciL
    Det blev för mycket jobb för vaktmästaren att städa upp och jag vill inte be någon gäst stå och sopa kyrkgången efteråt. Men jag har både ris och såpbubblor så jag kompenserar med det istället
    Nu på lördag ska vi ha planeringsmiddag med dom som är inblandade och det ska bli skönt att få det klart. Jag tänker inte ha en super tids schema utan mer en lista på vad alla ska göra och så. sen har toastmastern ett tidsschema att gå efter.
    Jag tänker mer på när man ska komma till kyrkan så att inte gästerna ser en innan det är dags.
    Det där med vals är kul jag kan dansa men inte nin blivande och det går inte att lära han heller Han är dessutom mycket längre änn mig så det blir lite knasigt men vi bjuder också på lite glada skratt.

• becciz

Vi har vikt det så det blir lite bredare och det blev jättefint jag kan se om min kära sambo kan få in det här,för det är mer än jag klarar av.

• becciz

oj,det var ju inte roligt. Men kämpa på det löser sig.

• becciz

I Välluvskyrka utanför Helsingborg i Skåne. Själv då?

• becciz

Du fick inte heller ha blommblad i kyrkan.
    Väldigt tråkigt det där.

• becciz

Jag har kompenserat med både ris och såpbubblor efter istället så jag tror ingen kommer sakna det förutom lilla jag.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd