• zica

Tänker på annat under sex?

Samma här kan tänka på hur jag ska måla om i rummet eller vilket smink jag behöver mm.

Men en annan sak jag kommit på mig själv är ALLtid när jag vill komma så måste jag fantisera om antingen att vi har sex på nått annan spännande ställe/sätt eller om tjejer. Skulle aldrig tänka mig att kunna vara tillsammans med en tjej men själva kvinnokroppen gör mig väldigt upphetsad. Jag ser mig inte som lesbisk, man kan väl tända på kvinnor utan att vara lesbisk eller? Detta är väldigt pinsamt för mig, har aldrig berättat det för nån, borde jag berätta för killen? Vi planerar att gifta oss 2008, känns jobbigt att dölja det fast det är SÅ pinsamt...Hoppas ni inte tycker det är jobbigt att jag frågar er om råd om detta.... =)

• zica

martinibruden:
    bara skönt att höra att andra har olika sexfantasier, Ska nog hålla det för mig själv, nått kan man ju hålla för sig själv =)
    Mastermind:
    Jo där har du nog rätt, visste bara inte att det hette så. Tack så mycket för ditt stöd och det är ju som du säger "alla har ju fantasier". Killen min har säkert nått också=) Som ja skrev tidigare så håller jag nog det för mig själv, började bara fundera om jag lever med en lögn men det är ju bara en fantasie, men det är samtidigt något jag skulle vilja förverkliga men hur kan jag göra det när jag har världens underbaraste kille som det inte finns en chans att jag skulle vilja lämna honom bara för förverkliga min fantasi om lebb sex. Så dumt allting! *irriterad på mig själv*

• zica

ja, kanske det. Ska fråga honom på ett sneky sneky sätt =) Så får vi se, Tack för svaren =)

Svar på tråden Tänker på annat under sex?