Inlägg från: Mastermind |Visa alla inlägg
  • Mastermind

Tänker på annat under sex?

Jag tänker också på annat. Inte alltid, men ofta. Och några gånger har jag verkligen fått passa mig så att jag inte råkar säga något i stil med "vad vill du äta sen ikväll, då?". :D Det är nämligen typiskt mig att börja tala innan tanken ens är fullbordad i mitt huvud, oavsett tillfälle. :D

• Mastermind

zica - Du kan ju vara bisexuell, men inte biemotionell, om du förstår skillnaden? Alla har ju fantasier, och om du vill dela med dig av dina till din sambo är helt och hållet upp till dig. Delar han med sig av sina sexfantasier så kan du säkert dela med dig av dina utan att skämmas. Men om ni inte pratar om "sådana saker" så behöver du ju inte ta upp det "bara för att". Alla par funkar på olika sätt. :)

• Mastermind

Tja.. Vissa par har ju sk "öppet förhållande", där dom får ha sex med vemsomhelst. Andra "swingar" (dvs utför partnerbyte). Och det funkar för många par, så det skulle ju kunna funka för er också, ifall din kille är med på det. Kanske han tycker att det är ok om du har sex med andra tjejer? Eller att det är ok om han får se på/vara med? Du får ju aldrig veta om du inte frågar; tänk om hans hemliga sexfantasi är att se dig med en annan tjej? :) Du kan ju lägga in frågan lite diskret någongång (kanske inte direkt "Jag vill ha sex med en annan tjej, får jag det?", utan mer "Jag läste om öppna förhållanden idag, har du hört talats om det?", eller någon annan, lite mer "oskyldig" fråga, som du sedan kan spinna vidare på :)).

• Mastermind

Buslinna - Jag har inte nämnt någon sexfantasi här, väl? Om du menar sex med en annan tjej så var det zica som hade dom tankarna. :) Själv är jag bisexuell och att jag vill ha och har haft sex med tjejer är absolut ingen hemlighet för min sambo. ;) :D

Svar på tråden Tänker på annat under sex?