• Theannapanna

Nu är jag fru!!

Då är man Fru Anna Eriksson.
    Gårdagen var en underbar dag med nära o kära som förgyllde varje sekund åt oss.
    Efter en nervös förmiddag så gick allt så snabbt o var otroligt att uppleva. Nu är det gjort, kommer ej att göras igen men med alla vackra minnen kan man gå igenom allt om och om igen med ett stort leende på läpparna :)
    Nu väntar bröllopsresa men vi har ett par dagar emellan för att återhämta oss o njuta av allt. Tyvärr har vi ännu inte fått se ett enda foto - men i morgon får vi fotografens 800 bilder o ska bara gotta oss :)

Ett tips till alla er som går o ser fram emot dagen D - Alla säger hela tiden att man skall njuta, jag var sååå nervös innan kyrkan men som jag skrev innan går allt så snabbt så se till att ta tillvara på varje sekund.

Kramar från Fru Annapanna Eriksson

• Svar på tråden Nu är jag fru!!
  • mariestrom78

GRATTIS SÅ MKT!!!Hoppas verkligen dagen var njutbar, det verkar så på ditt svar. Själv har vi 2 veckor kvar och börjar bli otålig...och nervös...Drömmer om det på nätterna och hoppas allt ska klaffa.

Jag tror ock allt kommer gå fort, så det gäller att vara närvarande på rätt sätt...

KRAM

• Pumpkin

Grattis! Gud va härligt!
    Du får visa bilder sen

Vi planerar ett midsommaraftonsbröllop - hur har ni upplevt det? Är det svårt att få catering osv? Eller är det som "vilken dag som helst"?

Grattis igen!

• Theannapanna

Tackar så hjärtligt alla! Vi upplevde inga nackdelar vad gäller personal osv. Har dock ganska fördelaktigt då min MAN :) jobbar i branschen. Men kolla allt i tid o boka så är det absolut inga problem. Stor fördel är att alla vill ju partajja på midsommar så ingen mer än våra farmödrar som är väldigt gamla tackade nej, alla var lediga o nu har det både idag o imorgon på sig att återhämta sig. Skickade ut inbjudningarna redan i februari då vi inte kunde hålla oss längre o 90 % svarade inom 3 dagar.
    Rekomenderar verkligen denna helgen, fast kom ihåg vad det betyder vädermässigt med svensk midsommar :)
    Vi hade tur dock att de få regnskurar som kom kom precis i rätt timing!!
    Go for it!

/annapanna

• Pumpkin

Här hade vi strålande sol och varmt både förra midsommarafton och i år, så det kan nog gå lite hur som helst faktiskt Vilket det ju iofs kan göra när som helst på sommaren i Sverige - det ÄR ju trots allt SVENSK sommar

Men jag håller med dig om fördelarna - i stort sett alla vill festa och sen har man hela helgen på sig att vila
    Vi är dessutom ute i VÄLDIGT god tid, så vi ska nog hinna planera ordentligt utan några större problem hoppas vi

• Theannapanna

Ms Nordqvist - Lycka till! Det blir underbart trots väder, du har helt rätt...man ska nog inte kalla det svensk MIDSOMMAR utan svensk sommar :)

/annapanna

• Pumpkin

Ja underbart räknar jag med att det ska bli, precis som det låter som att ni haft det!

Svar på tråden Nu är jag fru!!