Inlägg från: Gabbies |Visa alla inlägg
  • Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Gabbies

det låter mysigt.. Men för mig så kommer det räcka bra med att vara centrum i en dag.. jag är en person som väldigt lätt stressar upp mig så jag kommer antagligen vara helt slut dagarna innan bröllopet, på bröllopet och en si så där 2 veckor efter.. men det beror ju helt på hur man är som person. men nu fick du min åsikt iaf..

• Gabbies

hur går det med planeringen just nu då? här ligger den på is, iaf fram till semestern som börjar om 10 dagar.. då tänkte jag besöka våran festlokal och kolla läget och bestämma buffé osv..

• Gabbies

detta har vi klart:

*Kyrka bokad
    *festlokal bokad ( Ingår buffé )
    *klänning inköpt
    *skor inköpta
    *frockcoat till mannen inköpt
    *Caketopper inköpt
    *Gästbok och fotoalbum inköpt
    *tiara köpt
    *Tärnor tillfrågade och tackat ja
    *solist tillfrågad och tackat ja
    *brudnäbbar klart
    *budget satt
    *gästlista skriven
    *save the date magneter köpt
    *layout bestämt på alla trycksaker
    *brudbuketten vet jag precis hur den ska se ut, har ev, bestämt vart alla blommor ska köpas ifrån
    *har sett ut en vigselring

japp de va det tror jag

• Gabbies

känns som att man redan har gjort så mkt att mkt på ett års listan så att säga redan är avbokat så vad ska man göra nu liksom?

• Gabbies

ja det e dumma regler..

vi ska inte ha någon bordsplacering så den behöver jag inte oroa mig över.. :)

• Gabbies

oj va svårt.. men jag tror att jag iaf skulle föredra att göra den brudklädd, så att den också känns lite speciell..

• Gabbies

JoMiJon: Klart att du får vara med! Ska ni gifta er 070707?

• Gabbies

The: smink o frisyr har jag ingen aning om.. tänkte anlita ett företag här i västerås som kommer hem till en o fixar allt.. så det blir två flugor i en smäll.. :)

Svar på tråden Vår dag 070707... #3