Inlägg från: Mrs WS |Visa alla inlägg
  • Mrs WS

Vår dag 070707... #3

Tjenixen alla blivande brudar 070707.

Jag kommer ocksa att gifta mig med min engelska pojkvan detta datum.
    Bor fornarvarande i England sa det ar svart att boka mm.

Vilket romantiskt frieri.Lidaliten.

Ar ocksa ringlos, tog valdigt lang tid att bestamma mig for vilken ring jag ville ha. Kommer att fa min eferlangtade ring nasta vecka.
    Lycka till i kvall Lindaliten

• Mrs WS

Jag blir helt nervos nar jag laser vad vissa av er redan har hunnit med att att bokat och gjort kort mm.
    har bara bokat kyrkan an sa lange.

Toa-korg ar ju jattebra idea. Helst kameran

• Mrs WS

En liten personlig fraga till alla blivande brudar.

Star ni sjalva for kalaset eller har ni hjalp av foraldrar?

I england ar det ju vanligaste att brudens foraldrar betalar allt. Lite farlegat tycker jag.

• Mrs WS

Jaha sjalvklart att det anda stallet jag kunde tanka mig att ha min(ooh varan hihi)fest ar uthyrd hela sommaren till tyskar. Fy sjutton. Vad ska dom ha en stor herrgard till????

Det kanske blir att jag maste byta datum och inte kommer att vara nagot 070707 brud lange till

Valkommen tomkat

• Mrs WS

Gerda och Gabbis

Tack for omtanken.

Jag tankte likadant angaende tyskar och norrlandsalgar. Vara algar har ju dott ut har nere i soder. Ak till Norrland...

Det ar svart att hitta ny platser dar jag ska gifta mig. Litet samhalle och sa har jag val stora forvantningar pa min stora dag ( enl min mamma)

• Mrs WS

Forhoppningsvisis

Va kul att ni kanske far 9000 kr over som ni kan anvanda for/pa er resa.

Vart bar det av??

• Mrs WS

Forhoppningsis.

Kyrkan ar ganska viktig for mig. De flest platser ar typ murriga och gamla folketsparklokaler eller stadshotellet som inte har nagon trevlig uteplats. Usch vad jag gnaller

Det stalle jag hade planerat lag 4 mil fran kyrkan.

Har ni andra fatt era forstahandsalternativ eller??

• Mrs WS

Jag har varit ute och surfat for att kolla pa talt istallet.

Jag trodde det var ett skamt. 30 000kr for ett talt (med golv).:-O

Troligen far jag lagga den idean pa hyllan.

Gerda

Vi hade planerat att bussa vara gaster till stallet 4 mil bort men det ar det som ar upptaget.

Jag som tyckte jag var tidigt ute for 1 vecka sedan. Fel av mig

• Mrs WS

Ja det blir val att man far byta datum. Fy sjutton for tyskar. Varfor vill dom inte kolla in bergsgetter i Osterike istallet.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3