Inlägg från: Starstruck |Visa alla inlägg
  • Starstruck

Vår dag 070707... #3

hejsan hoppsan! Min och min älsklings dag blir oxå 070707 =)

hihi..=)

• Starstruck

ojoj..har inte varit här på ett tag nu=)

till Lollo070707

=))) hmm ja vi vet inte än med i stockholmområdet...mycket att planera..150 gäster blir det...jisses...
    och ni? vart gifte ni er?

kram

• Starstruck

bör sitta plugga till min undrerbara Elektroteknik, tenta på måndag...ORKA! mna kämpar arselt av sig och får underkänt...(hände sist) =/
    men men..jag har tankarna på annat håll..min brudklänning!!! eller ja blivande klänning..det finns ju så himla mkt...jag skulle vilja gifta mig på ett slott...vi kommer även gifta oss borgerligt...lite ovanligt med tanke på att jag e från syrien o fästamannen min från Forna Jugoslavien...folk kommer bli chockade...borgerligt..ingen kyrka, blandad musik, slott(kanske)m buffe till middag...150 gäster(litet bröllop om ma jämför med vad de e vana vid), ...vad bör man tänka på så här tidigt...datum e bokat...sen då? Vi kanske åker till Bora Bora eller Bahamas på smekmånad..vad tyx? nåt att rekommendera? Sen komemr exjobbet och sen e färdig med skolan!!!(förhoppningsvis...).

ni som pluggar eller har pluggat...hann/hinner ni planera bröllop...känner mig så stressad...till våren bör ju allt va fastställt...(ALLT!) och jag kommer ha fullt upp med plugget...hur klarar ni er?

kramar=)

Svar på tråden Vår dag 070707... #3