Vår dag 070707... #3
Han jobbar massor och jag älskar att planera men vissa saker är viktigare än andra. Fotograf tex. När det gällde valet av tårtställning mm så fick jag välja den jag tyckte bäst om, så länge tårtan var god =)
Han jobbar massor och jag älskar att planera men vissa saker är viktigare än andra. Fotograf tex. När det gällde valet av tårtställning mm så fick jag välja den jag tyckte bäst om, så länge tårtan var god =)
ÅH nu är det bara 18 timmar till tenta... har pluggat allt som går, nu är det bara att hoppas.
har dessutom skickat iväg ett par innerdörrar på lagning så nu är vi utan toadörr sen i måndags
sorry ville bara få ut lite ångest å gnäll
har oxå insett att vissa saker skulle han inte ens märka om det inte fanns, eller tycka att man klarar sig lika bra utan. Sånna saker som jag tycker "knyter ihop det hela" och bildar en helhet.
Luminaries??
WOW!! vvilken bild!
Det är alltså som ljusstakar? Hur håller de för vatten och vind? Vore så fint att ha utanför på kvällen efter middagen. alla som går ut och sträcker på benen å tar luft.
Sånna bilder får mig att ångra att det inte blev vinterbröllop istället...
Men de är för söta ändå =) ser det som att det är tur att vi har olika intressen
ett av hans bästa citat under hela planeringen var nog
vi har ring och kyrka vad mer kan vi behöva? Nåja det ordnar sig nog, resten fixar vi veckan innan bröllopet
Låter kanon mysigt! Klart roligare än vanliga marchaller.
JA jag tro att det är nöjda så länge vi inte insisterar på att de ska vara delaktiga i pysslandet...
Starstruck
det går kanon att planera bröllop och plugga samtidigt. Gäller bara att vara organiserad.
Har arrat stora baler flera år irad och det är väldigt likt, enda skilnaden är att nån annan betalar och att man själv inte står i centrum
oj vad det har hänt mycket sen jag var här senast...
The skönt att det löste sig med blommor, synd att du inte hittade precis de du ville ha, men nu kan du ju vara lite lugnare och hittar du riddarsporrar senare blir det ju en glad bonus!
Tycker att kornblå sjal låter jättefint till en ljusare blå klänning. Annars blir det nog lätt att tärnan försvinner i klänningen om hon inte är en väldigt färgstark person... har hon kornblå sjal kanske hon kan ha kornblå ridekyll eller hur nu påsväska stavas med ett finare ord oxå. kanske limegrön handlesblomma eller nått då?
Om ni inte har bestämt vad ni vill att hon ska ha så ta med hennes mått och välj tyg när ni är där borta och så skickar ni senare en bild på klänningen ni vill ha.
Gerda
kanske bra att skruva alla möbler nu när det ännu är lite tid kvar, kan inte vara lätt att krypa på golvet senare + att det kan bli ordentligt mycket jobbigare om skruvar/hål inte funkar och man måste byta när barnet redan kommit. har en känlsa av att det är ett större projekt att överhuvudtaget ta sig utanför dörren när barnet väl kommit.