Inlägg från: JoMiJon |Visa alla inlägg
  • JoMiJon

Vår dag 070707... #3

Jag har nu bestämt ungefär hur klänningen ska se ut.. (har 40kg att gå ner till nästa år så jag kan inte beställa den än) men en kompis ska hjälpa mig att fixa en sådan klänning jag vill ha..

sen ska en kompis hjälpa mig med brudbuketten det var väl allt..

• JoMiJon

Vad ska ni ha för färgtema? sitter och kollar på inbjudningskort

• JoMiJon

Enamorada.. jag vill att det ska bli perfekt och jag tror vi köper sånna saker förhoppningsvis gifter jag mig bara 1 gång och så många gäster ska vi ju inte ha..bir max 20 inbjudningskort iaf..

The
    ja men det kanske inte funkar vi får se..

• JoMiJon

Enamorada
    Nej vi har inte bestämt något.. jag har sparat länkar till korten jag gillar från Calligraphen iaf..

Färger.. ingen aning hur många ska man ha?

Jag gillar blått och silver och brudklänningen blir om det blir den jag vill ha i Ivory iaf.

• JoMiJon

Jag vet oxå vart vi ska spendera bröllopsnatten inte billigt men en riktig bröllopssvit.. men den är säkert oxå redan bokat som stället vi ville vara på...

• JoMiJon

Nu har jag mailat kyrkan där sonen är döpt eftersom det var andra förslaget.. vet ni om församlingshemmen är alkohol förbud på?

• JoMiJon

Gabbies
    hade för mig att dom nämnde det när vi skulle ha dopet för sonen..men vi får se vad mailet säger kanske är kyrkan redan bokad..

• JoMiJon

Med eller utan barn på festen?

Av de som kommer på festen har.. alla utom 2 par barn och vi har barn både gemensamma och hans tidigare.. svårt att få barnvakt när farmor etc är med på festen..

• JoMiJon

Vi firade inget igår däremot övade vi inför bröllopsnatten *S*

• JoMiJon

The
    bra att slippa den resan iaf..

Svar på tråden Vår dag 070707... #3