Inlägg från: Lollo070707 |Visa alla inlägg
  • Lollo070707

Vår dag 070707... #3

Lol. Ja ska jag vänta på att han får arslet ur får jag nog ställa mig in på rådhuset... :D

• Lollo070707

Nu har jag prel. bokat en annan kyrka vet inte ens om jag vill byta... Denna är nog finare. Hoppas bara att det håller i sig nu. Kvinnan som håller i bokningarna i denna församlingen var inte där nu, men hennes kollega skrev upp oss iaf. Hoppas att det inte blir några komplicationer bara :) Får väl ta och maila henne kanske så jag dubbelkollar... Fick i och för sig en lite senare tid kl 16:00 men det är väl rätt ok ändå eller?

The
    Ja pyssel kan man inte få för lite av endast tid... :) Börjar nog bli lite addicted nu med, särskilt efter mässan i helgen. Har du någon bild på din sida med "näsdukshållaren", har du gjort typ en sådan som Martha Stewart eller en annan variant? Funderar själv på det där eller om man skulle ha någon näsduk i vigselprog.

• Lollo070707

The

Jag vet inte riktigt hur vi ska göra med fotograferingen om den blir innan eller efter. Skulle ju helst vilja ha den efter, Vill helst inte att min m2b ska se mig innan bröllopet men vi får väl se. Åh andra sidan så kan det ju vara bra för då bör väl sminket sitta där det ska :)

addicted = beroende :D

har lite svårt att maila från min mail måste då gå in via webmailen, fast jag alltid använder outlooken. Strular lite med inställningarna men maila mig gärna på lollo80@home.se

Tack! Skulle vara jättekul att se vad du/ni har kokat ihop!

• Lollo070707

The

Ja jag ska fundera lite på det och se om jag kan kompromissa. ;)
    Åh andra sidan var jag på ett bröllop i somras där vigseln var kl 14 och sedan åkte brudparet iväg och sedan möttes alla upp vid resturangen för mat vid kl 18. Alla tyckte det var lite knepigt, man visste ju inte riktigt vad man skulle göra emellan. Så vill ju dock jag inte ha det... (Ska dock tilläggas att bruden är från kina och vi fick reda på att dom hade lite traditioner som genomfördes med närmaste familjen på den kinesiska sidan)
    Så om man fotograferas efteråt så borde man ju kunna hinna till 18 om man nu ska gå efter tiden. Vet inte hur lång tid det tar så lång tid borde det väl inte ta va? Kanske kan få gästerna underhållna av någon tipspromenad så länge eller något annat kul...

Jag har allt varit inne och kikat på din sida... ;) Dom är jättesöta. Har du stämplat hjärtat? Här är det oxå jag som pysslar. (men det är väl så, man får göra dom saker man är bäst på, min m2b har så länge bara som uppdrag att fixa musiken, det är det han är bäst på) Har så mycket nu att det börjar bli lite rörig. Håller på med tändsticksaskar och glasunderlägg för tillfället förutom inbjudan då... Ska väl bli askar till favors med. Men dom har jag bara provat litegrann än så länge...

Som sagt lite rörigt! :D

• Lollo070707

The

Kanonbra! Då går ju temat igen och man kan ha användning för allting :)

• Lollo070707

The

oki... ja då kan det ju ta sin lilla tid iaf. Blir väl förmodligen resa oxå då vet ju inte riktigt något riktigt fint inärheten eller kanske...

Kanske det skulle vara fint nere vid hamnen någonstans. Är ju inte så långt... Får spåna lite på detta du ... :D

• Lollo070707

The

Tänkte oxå ha en "akut"-korg vid eller på toaletterna. Fast om man ska ha näsdukar kanske det inte är där man behöver dom?? Funderar själv på detta. Men det är kanske vid bords och till kyrkan man behöver det... Kommer iaf håg på min systers bröllop då min far hade svårt att få ut sitt tal vid middagen (min far är lite blödig av sig :)) och det är oftast när det blir lite sentimentalt som vid tal och i kyrkan dom behövs... :)

Har ni något klart angående musiken?

• Lollo070707

The
    Tack för mailet! Fina dom blev, förstår att det var lite pilligt med att göra dom :D Förmodligen är det som du säger att alla används inte och om det är någon som behöver fler så finns det säkert såna som har över. :D

Vi har väl inte bestämt musik direkt. Min m2b håller i musik till festen, eftersom han spelar själv har han en del kontakter och har en bra vän som har sagt att han kan plocka ihop några bra musiker och spela, förhoppningsvis blir det en bra blandning av all sorts musik... Min m2b är väl mest för punkrock men det kanske inte är så lyckat på en bröllopsfest (någon låt blir det säkert iofs) men annars är jag allätare och vill ha en blandning som passar alla. Musik till kyrkan har vi inte kommit så långt med och kan tänka mig att vi kommer ha svårt att komma överens om det i första taget hehe :D

• Lollo070707

The

Ännu roligare om man kan få bra resultat för en billig peng... :D

Nja sitter och kikar i tårtdecors kursprogram för hösten funderar att gå på deras bröllopstårtkurs. Om den inte redan är fullbokad.

Själv då?

• Lollo070707

Ingen annan inne här??? Eller har vi tagit över konversationen för mycket?

Tjejer???

Svar på tråden Vår dag 070707... #3