Inlägg från: Fru The |Visa alla inlägg
  • Fru The

Vår dag 070707... #3

förhoppningsis

Ja, i mitt fall är inte valet svårt alls. Vill ju umgås med andra och de lär inte gå upp kl 7 på morgonen för att jag ska hinna träffa dem innan jobbet. Och förresten jobbar de ju själva också.

Gerda

Barn. Ja, tid finns och det kommer säkert en lösning på det också. Får se vad framtiden erbjuder.

Har just varit och simmat. Nu blir det varje vecka igen som gäller. Mår ju så mycket bättre av att vara lite trött i musklerna och fått sträcka ut mig. Då kanske jag kan sova gott i natt för en gång skull. Det är så jobbigt att vakna varje natt... *suck*

Senast om 1,5 veckor kommer tärnan hem. Jag längtar!

• Fru The

Dalabrud-07

Simningen gör gott både för kropp och själ. I alla fall för mina hårda, slitna muskler. Jobbar ju mycket fysiskt eftersom jag städar och jag vill ju ha en rygg som orkar. För att inte säga en vältränad kropp till bröllopet.

Hos oss har de öppet till kl 21 på kvällen och varje onsdag är det vuxenkväll. Då dämpas belysningen och lugn bra musik spelas. Inget liv och stim på samma sätt. Helt underbart!

Jobbar du eftermiddagar? I så fall kanske du kan gå upp tidigare och göra ett pass innan jobbet? Det gjorde jag förr...

Bröllopsmässa låter underbart. Fast jag tror inte att jag behöver mer insperation än vad jag i nuläget har. Risken är att det bara drar pengar.

Prova klänningar ska jag göra mer i oktober när jag kommit från semestern. Förhoppningsvis är jag lite mer tränad då. Träningen har ju legat still hela sommaren...

Ha det gott alla! Nu ska jag bege mig till mitt "måste".

• Fru The

Dalabrud-07

Ja kolla det. Alla simhallar som jag har besökt har oftast haft vuxentider och pensionärstider.. *ler* Det är härligt att slippa ungarna, fast man var ju lika dan själv en gång..

• Fru The

förhoppningsis

Måste vara en populär simhall!

• Fru The

Hejsan!

Här hänger man inte med!

Har ni haft fin lördag?

Idag får vi en massa vin hem som vi ska provsmaka inför bröllopet. Det ska bli både gott och spännande!

• Fru The

Dalabrud-07

Skrev i morse.. Så ja, vinet kommer idag.. Men det blir nog trevligt ändå!

Funderar lite själv på sånna där toa-korgar. Men vet inte. Allt kostar ju och nånstans får man ju dra en gräns på vad man lägger pengar på.

Däremot en korg med plåster och annat första hjälpen kan ju behövas för ömma fötter. Gästerna ska ju klara sig själv liksom... I alla fall min tanke, men vem vet? Tiden är lång till dess..

Ha en fin söndag!

• Fru The

förhoppningsis

Fick hem vinerna igår. 3 olika. Ett mousserande vitt och två röda. Men det lär dröja ett tag innan vi korkar upp dem. Det mousserande är dock jättegott till räkor. Har druckit det förr..

• Fru The

Dalabrud-07

Låter väldigt lämpligt med toa-korgar för er del. Själv har vi festen i Folkets Hus och där finns riktiga dass, så där ska de inte behövas egentligen..

• Fru The

TomKat

Lååångt!

Planerar mest detaljer.. allt som står på planering 12-6 månader innan är mer eller mindre gjort..

• Fru The

MissTess

Åh klänning! Det är underbart! Vad har du tänkt dig?

Svar på tråden Vår dag 070707... #3