Vår dag 070707... #3
nej inte speciellt tror jag inte.. kanske med lite mys här hemma bara.. vin o så.. det e power meet här i stan i helgen så det e fullt ös iaf.. :)
nej inte speciellt tror jag inte.. kanske med lite mys här hemma bara.. vin o så.. det e power meet här i stan i helgen så det e fullt ös iaf.. :)
fast vi vet redan vat vi vill fira våra bröllopsnatt, vi ska bara boka det..
vi ska ha också ha en riktig bröllopssvit.. :)
jo jag kan faktist tänka mig att det kan vara alkoholförbud på församlingshem.. men jag vet inte säkert.. det bästa är väl att fråga dem..
vi ska ha barn med på festen..
JoMiJon: härifrån beställde vi save the date magneter www.vistaprint.se/vp/welcomeback.aspx dom hade något erbjudande då så att alla nya kunder fick köpa 25 st gratis.. eller ja det kostade 20 kr i frakt eller nå sånt.. det e ju egentligen bara vanliga magneter men vi valde en egen bild o så..
Om nån vill se min bröllopsklänning så finns den här:groups.msn.com/GabriellaoChristian/shoebox.msnw
dock har jag fastnat för en annan nu så jag funderar på att sälja denna o köpa den andra..
The: Nixa 458 var jättefin!
lägger in länken igen till vår sida eftersom jag klantade till så att detinte blev direkt länk groups.msn.com/GabriellaoChristian/shoebox.msnw
JoMiJon: japp på våra magneter står det: Gabriella och Christian
Vi gifter oss 7/7-07
Inbjudan kommer
vi har Tatty Teddy
JoMiJon: min M2b är helt med på TT temat! :)
The: Måste man betala rummet om man bokar nu eller betalar man senare?
Nej det finns bäldigt dåligt med TT grejjer i Sverige.. har beställt det mesta från ebay.. billigt o bra..