Vår dag 070707... #3
kolasara
om du blæddrar en bit bak så finns det en / flera listor :) Tror att vi är øver 20 på denna tråd iaf, om jag minns rätt.
kolasara
om du blæddrar en bit bak så finns det en / flera listor :) Tror att vi är øver 20 på denna tråd iaf, om jag minns rätt.
The:Ytterby k:a.Kl 15.00
Fannys mamma:Västlands k:a Kl 15.00
Jomijon:Hjortberga k:a kl 16.00
Helenrik:Hässelby villastadskyrka kl 15.00
Ja ska bli en fru:MariaMagdalena K.a kl 16,00
Gerda: Örebro ca. 17:00
Det är ju många som också endast tittar in ibland... vi är nog några till :)
Vi bjuder 47 vuxna, 3 bebisar och 4 barn ;) Varav 3-4 singlar som är välkomna att ta med sig gäster.
15 av gästerna är slåakt från USA och inte alla kommer att kunna komma.
Vi räknar med ca. 35-40 till brøllopet och minst 3 bebisar och 3 barn.
Vi skickar save the date till USA o några andra. REsterande har vi førsøkt tala om datum redan.
Så inbjudan skickar vi inte ut førrän i maj och OSA i juni.
The
Ska ni inte skicka ut save the dates? eller minns jag fel?
Då behöve rni inte skicka ut de riktiga inbjudan så tidigt - iaf inte till dem som redan fått save the dates?!
Vi skickar std ( om vi hinner fixa) nu i höst så därför skickar vi inte ut inbjudan förrän maj.
The
Då tror jag att mars blir en bra månad att skicka ut i, det skulle vi ha gjort om vi itne skickat StD till USA och redan talat om datum før de närmaste.
förhoppningsis
Du menar att din ring är som en eternity-ring? Stenar runt om? Det ät jätte fint iaf! Hur kommer vigselringen att se ut?
Min vigselring kommer att se ungefär ut som på:
www.vigselring.nu
---> design 2 ----> Rygginfattat
förhoppningsis
Ah! Då førstår jag! :) Ja, jag tror att det ger ett lugnare och mer klasiskt intryck att ha en slät och sedan eternityringen¨. Tror också att det hade blivit lite "pråligt" med Rocky och eternity - att man inte ser ringarna ordentligt før vad de har att visa?
Min førlovningsring är också slät och svagt rundad. Den kommer att få højas då vigselringen blir høgre iom stenarna - Vill ha samma kupning på båda ringarna osv... men det måst ejag prata med guldsmeden om infør tillverkningen.
Budgeten är 15.000 för ringen och højningen av førlovningsringen. Han måste se førlovningsringen før att se om han lägger till och højer eller måste smida om den. Ca. 500kr tror jag att själva højningen kommer att gå på.
Nuvarande højden är 1,9mm och den måste nog højas till 2,1-2,2 tror jag att højden på vigselringen är.