Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

min svärmor och min sambos syster har varit väldigt emot att vi ska ha buffe. trots att vi sa att vi skulle ha det så ringde de flera gånger och sa att de inte trodde det skulle bli så bra och att det var trevligare med en sitande middag. även om vi görsom vi vill är det ju tråkigt att veta att de är emot det. hoppas bara de accepterar det nu och inte drar upp det mer

• Bröllopstokiig

jag har börjat få höra mycket sånt nu, trots att jag bara är 23. vi har ju varit tillsammans så länge nu så folk börjar fråga när det är vår tur med barn....
    det lustiga är att innan har nästan ingen frågat mig om det är dags att gifta sig. de senaste dagarna är det typ 3 som har frågat! och om en vecka kommer inbjudningarna...så jag får hålla tyst lite till....men det är svårt!

• Bröllopstokiig

är det något man har märkt så är det att alla som ska gifta sig har helt olika uppfattningar om vad som är viktigt. vissa vill ha tärnor, andra inte, vissa prioriterar mat och vin, vissa annat osv. därför måste man också respektera att alla andra inte vill ah det som man själv tycker är bäst. tyvärr fattar inte alla runt en det alltid....utan de tycker att det ska vara precis som de tycker! trist...men man får försöka att inte bry sig!

Det ska bli så roligt att se vad alla säger nästa vecka!!!

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??