• TokMaijan

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

Jenny, jag ska oxå ta tåget...vi kanske ska ta samma tåg?
    Det går ett tåg 15:11 från LA och är i KÄ 15:25 o så e vi framme i Malmö typ tio i 16 ska vi ta det kanske? Eller vill du in tidigare???

• TokMaijan

Jeny -jag kollar här i morgon förmiddag...
    om vi tar samma tåg så sätter jag mig i vagnen längst fram...
    natti natti

• TokMaijan

Jeny, men då hoppar jag på det tåget som går från Kävlinge 15:00 det går en kvart tidigare från här...sitter i vagnen längst fram...vi ses på tåget då kanske om du hinner se detta innan...

Ska bli sköj att ses....:D

• TokMaijan

oki...jag tar tåget i alla fall..orkar inte köra bil *fniss*

smell ya later gals!!

• TokMaijan

jag äter gärna nåt lättare...så mig kvittar det egentligen vad vi gör...bara det inte regnar på mig :D

• TokMaijan

hillo...tack för idag, lia najsigt som alltid...
    OCH VET NI!!!??? Vi har enats om gravering i våra ringar. Man kan knappt tro att det e sant.
    Vi graverar " i nöd o lust" och får det inte plats...tja då får det bli annat ba...weehaaa! :D

• TokMaijan

hittade wn brud som gift sig här på BT ( oh tusan) hon hade en väldigt läcker klänning och det fanns med en härlig bild oxå som fick mig att bara skratta...hel skön bild...
    www.pixbox.se/pic_show_id3846105.html

• TokMaijan

natti natti

(fast jag e ju här en stund till)

• TokMaijan

Den caketoppern jag pratade om finns på denna sidan men jag måste säga att den är suspekt lik den du visade mig från calligraphen *fniss*

det är den översta men denna sidan har en hel del roliga faktiskt...

www.weddingaccessories.net/caketops.htm

• TokMaijan

alltså ursäkta mig mig men jag e helt snurrig...:D jag minns att du (onsdag) visade mig en som släpar var det inte så??? såg att det fanns en annan på calligraphen som liknar den jag skulle vilka ha...onödigt att beställa från andra sidan atlanten...

som sagt NATTI NATTI på mig...virrpannan va!! :D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??