Inlägg från: onsdag i oktober |Visa alla inlägg
  • onsdag i oktober

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

Var ju själv hos guldsmedan idag (eller igår får jag väl säga). Kändes jättebra. Ny tid på fredag då vi ska välja stenar. Han ska då också ha gjort skenorna i silver så att vi får en uppfattning om hur det blir.

Suttit och gått igenom vigselordningen nu i ett antal timmar. Får se vad prästen säger vid träffen. Ohhhh det händer så mycket nu

• onsdag i oktober

Det ä så många beslut som ska fattas. Saker jag aldrig lagt märke till när jag själv varit på bröllop. När ska man ha solosångerna, var passar psalmerna osv.
    Bröllopsplaneringe är ett hårt jobb

Tårtsmulan - vi ska lansera er idé till vår präst om att ha solosång direkt efter löftena. Ryser redan när jag tänker på hur det kommer att kännas. Våra löften och sen bara njuta av den vackra sången. Tror inte jag kommer kunna koncentrera mig på så mycket annat i den stunden

• onsdag i oktober

Tokmaja: Som sagt håller jag på att bli knäpp Glömde helt att bifoga monogrammet Ska göra det nu hihihi.

• onsdag i oktober

Har träffat prästen nu. När vi först såg henne tänkte vi att hon blir kanske inte alls kul. Hon var dock helt underbar. Nära till skratt, varm och go. Nu vill jag gifta mig

Fick en del förslag av henne om ändringar i ordningen. Tror det blir bra.

• onsdag i oktober

Visst delar jag med mig brud 11/11. Har "lånat" lite från löften jag sett tidigare och lagt till själv. Vill dock inte skriva ut dom här eftersom en del av familjen läser flitigt på BT. Vill ju att det ska bli en överraskning.

Mailar dig.

• onsdag i oktober

Brud 11/11 du har mail.

• onsdag i oktober

Glömde att skriva om löftena.
    Citerar programmet jag fick av prästen om vad som måste vara med.
    " De ska ge uttryck åt mannen och kvinnans vilja att dela hela livet tillsammans".

I svenka kyrkans mall står det
    " De ska ge uttryck åt brudgummens och brudens vilja att älska varandra i nöd och lust tills döden skiljer ddem åt".

Prästen godkände våra.

• onsdag i oktober

tårtsmulan - du har mail

• onsdag i oktober

Förstår du nu varför galenskapen kändes nära för mig ?

• onsdag i oktober

Har de alltså fortfarande inte hört av sig Tokmaja? Dåligt!

Brud 11/11: Tyck gärna till. Vi skrev något snabbt för att kunna ge prästen ett hum om vad vi tänkt. Känns som lite upprepning så vi får se hur slutprodukten blir.

Tokmaja: Mail

Jag hänger på träff
    Hoppas jag kan bara.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??