vinterbrudar i Skåne som vill fika??
Era kramar värmer - tack!
Tror inte att det är en protest att inte komma till vigseln. Mer en markering av vad hon tycker. Hon är så klart besviken. Vill ju jättegärna komma på mitt bröllop (så som hon definierar ett bröllop). Att inte komma på vigseln innebär ju att hon inte prioriterar det som är viktigt för mig. Tror att hon tänker - är inte jag en prioritet på J:s bröllop så behöver inte jag prioritera henne. Sa igår att de själv avstått att bjuda vissa släktingar för att hennes vänner var viktigare (jag bjuder bara familjen). En känga fick jag. Hjälper inte att jag om och om igen säger - du är bjuden till bröllopet, så som VI VILL ha VÅRT bröllop. Hon bara refererar att i Spanien där hon bor blir folk bjudna på bröllop 15 gånger/sommar. De flesta avstår från vigseln och kommer till festen sen. Men hallå , vi har varit vänner i 17 år. Du känner mig. Så många gånger vi pratat om våra drömmar.
Svårt att förklara det här. Vi har ju valt vårt bröllop som det är (tex en onsdag)vilket innebär att människor har svårt att komma på vigseln. Man kan inte ha kakan och äta den samtidigt. Jag vet det. Det jag blir ledsen över är att hon dissar hela mitt bröllop bara för att jag inte har det som hon. Hon har sagt sedan sitt bröllop - gör precis som ni själva vill. Alla tycker till men bry er inte. Så när det kommer till kritan är hon likadan själv.
Sluttjatat om detta. Känns bara skönt att skriva av sig. Kramar från mig.