vinterbrudar i Skåne som vill fika??
Ska tyvärr logga ur igen
ska iväg o käka glass...
Ska tyvärr logga ur igen
ska iväg o käka glass...
Nu har jag slängt iväg ett mail till ishotellet för o fråga vad det kostar att ha ett mindre bröllop där dvs max 50 pers.... e så trött på svärföräldrarna
Ja vi får som sagt se vad det kostar, e så trött på alla som ska lägga sig i allt o tror de vet bäst, har god lust o gifta mig med bara typ 4 gäster.....
Ska hålla tumamrna för dig
Till en lite tråkigare sak
Ska ni skriva äktenskapsord? eller vad det nu heter, när man skriver vad som är ens eget o inte ska delas vid en ev skilsmässa?
Ja det ska vi göra,men det är mest för att killen har en skuld han håller på att betala av som han fick precis innan vi träffades.. o han e klar med avbetalningen om typ 1 år,men som sagt vi tycker det bäst att skriva något för varken han eller jag vill att jag ska bli straffad för hans "synder" vid en ev skillsmässa....
Jag har hört tvärt om,, att vid en ev skillsmässa så kan jag bli "ersättningskyldig", men vi ska boka tid hos en advokat här i stan så får vise vad han har att säga
Vilka härliga hjärtan att ha på dukningen o jag tror det blir kanon med ballonger
Vi ska ha en enkel dukning (om jag får bestämma) o köra med mycket levande ljus... men har inte kommit så långt med tankarna ditåt... Känns som det finns lite mer viktiga saker att bestämma först
Känner så väl igen det
Har tom redan bestämt typ vad som ska vara i "akut" korgen på toaletten, ja menar HUR viktigt är det egentligen
Men jag tror man planerar detaljerna "först" för att det är typ lättast o inte "så stort" som vissa viktiga saker... eller ja vet inte.. *svammel*