vinterbrudar i Skåne som vill fika??
Jag har tänkt ha en korg av ngt slag (?) med huvudvärkstabletter,plåster,nagelfil, tamponger,bindor och ev köpa ett billigt typ 5 pack strumpbyxor o lägga i.
Jag har tänkt ha en korg av ngt slag (?) med huvudvärkstabletter,plåster,nagelfil, tamponger,bindor och ev köpa ett billigt typ 5 pack strumpbyxor o lägga i.
Placeringskort
antingen "vanliga" tradionella typ av papper, eller skriv gästens namn på ett ljus, sen finns de ju de som graverar namn på glasen men de låter så dyrt
eller gör ngn form av snöflinga av papper o skriv namnet där på...
*återkommer med mer*
Jag slår som vanligt ett slag för ebay
Fast då gäller det att räkna med en del leverans veckor...
search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&from=R10&satitle=flower+girl+dress+Burgundy+&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=
Nu vet ja som sagt inte riktigt vad för typ av klänning du är ute efter,men denna tycker jag är helt okej o snygg på en 14 åring (tycker inte denna är för barnslig)
cgi.ebay.com/NWT-Flower-Girl-Bridesmaid-Burgundy-Gown-Dress-15-16_W0QQitemZ180006278850QQihZ008QQcategoryZ106079QQrdZ1QQcmdZViewItem
sen kan ju 14 åringen ha en typ tärnklänning i en mindre storlek, många på ebay syr ju efter egna mått
Här är massor av tärnklänningar
search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&satitle=bridesmaid+Burgundy&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1&fsoo=1&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=
Tänk som sagt bara på o kolla lev tiden så ni hinner få de i tid, lägg sen på typ 1-2 veckor (om den fastnar i tullen)
ska logga ur nu
vi hörs o ha en bra kväll
Åhhhh vilken fin klänning Tokmaja
Passar dig perfekt....