• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • chai

Jag har beställt något som C verkligen vill ha (vågar inte skriva ut för han läser ganska ofta över axeln på mig här), har bara inte kommit på om det ska bli morgongåva eller födelsedagspresent till C. Han fyller år ungefär en månad innan bröllopet...

• Tokmaja

Låter ju kanon trevligt...

Chai: växthusen i Lunds botaniska trädgård 18 oktober -06
    Brud 11/11: Sälen 11 nov-06
    Tårtsmulan: Stävie kyrka 2 december -06
    Brud nyårsafton 06!!: Vilhelmina kyrka 31/12 -06.
    Tokmaja:nån Kyrka 10 Februari -07 (sist ut)

• tårtsmulan

Tokmaja: Ishotellet smälter ju ner framåt vårenoch sedan ska det byggas upp igen till vintern. Jag har för mig att de öppnar till Lucia.

• onsdag i oktober

Välkommen chai. Har ju träffat på dig i diverse trådar . Jättekul att du hittat hit.

onsdag i oktober: Fosie kyrka, Malmö 4 oktober -06
    Chai: växthusen i Lunds botaniska trädgård 18 oktober -06
    Brud 11/11: Sälen 11 nov-06
    Tårtsmulan: Stävie kyrka 2 december -06
    Brud nyårsafton 06!!: Vilhelmina kyrka 31/12 -06.
    Tokmaja:nån Kyrka 10 Februari -07 (sist ut)

• onsdag i oktober

MIN KLÄNNING HAR KOMMIT, JIHAAA

Fick brev från Danmark idag om att klänningen är på plats. Stod att jag skulle ta med skor och rätt underkläder inför provningen. Hahahaha, märks att de inte känner mig. Jag har ju inget av det. Panik! Ska nog börja leta skor på allvar.

• onsdag i oktober

Tokmaja: Buketten var jättefin. Gillar själv "bollbuketter" och det vita och gröna kändes fräscht.

• onsdag i oktober

Är någon glömd?
    Chai kan du någon av dessa dagarna?
    Vi kan träffas:

Söndagen den 13/8
    Onsdag i oktober
    Jeny
    Tokmaja
    Årebruden 07 (efter kl 1 8
    Brud nyårsafton 06!!
    Tårtsmulan

Söndagen den 20/8
    Onsdag i oktober
    Tokmaja
    Brud nyårsafton 06!!

• chai

jag kan nog vilken som, men inte säkert att jag kan båda... måste ju komma så jag får träffa dig onsdag i oktober

Söndagen den 13/8
    Onsdag i oktober
    Jeny
    Tokmaja
    Årebruden 07 (efter kl 1 8
    Brud nyårsafton 06!!
    Tårtsmulan
    chai

Söndagen den 20/8
    Onsdag i oktober
    Tokmaja
    Brud nyårsafton 06!!
    chai

• Tokmaja

Onsdag -Ja vad kul att din klänning kommit!! Naaajs...min klänning blir väl klar..tja januari kanske o det e ju trist men jag ska försöka sparka igång henne så den e klar i december man kan ju inte köpa underkläder innan man har klänning...

Tårtsmulan - Jag e lite trög men inte visste jag att ishotellet smälter ner...mohahaha :D Fast det e ju ganska logiskt...ja jag e ju en tokmaja men mkt liten hjärna...

Förstår då oxå varför det e så dyrt där...

Brud 11/11 e ju inte med på listan - Ska du inte med på BT dejt???

• onsdag i oktober

O, det ser jag ju nu. Brud 11/11 kan du? Vi skulle ju kunna brainstorma tillsammans på träffen.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??