• theodor04

Från S:t Eriks till Edsbergs slott

Ni som kan ert Sollentuna... är det gångavstånd mellan S:t Eriks kyrka och Edsbergs slott? Är det en trevlig väg?

Kan man båta över brudparet eller har ngn nåt annat tips på roligare transport än apostlahästarna för oss nygifta :)

• Svar på tråden Från S:t Eriks till Edsbergs slott
  • fiafiber

Båt blir lite svårt då st eriks ligger uppe på ett "berg", men med bil ner till vattnet så går det bra.
    Gångavstånd... ja, men det tar ett bra tag. Säkert 20 min skulle jag tro...

• fiafiber

Ska ni fotas efter vigsel rekommenderar jag nog bil el häst o vagn, gamla tanter & farbröder vill nog inte gå den biten...

• goldbride

Hej theodor04

Jag vill veta mera om Edsbergsslott?
    Har dem web site?
    Ifall jag blir tacksam om du kan hjälpa mig.

• Lady Di

All inforation om Edsbergs slott finns på www.sollentunahem.se då det är genom dom man bokar. Kan varmt rekomndera slottet då vi själv hyrde det nu i augusti. Vigseln hade vi ute i parken och middagen samt festen inne på slottet.
    Man får dock fixa med maten själv, dvs catering, men dom har ett fin fint kök så det är inga problem.

• Lady Di

Ja just det ang frågan.
    Jag kan bara hålla med "fiafiber". Båta över, tja om ni fixar någon transport ner från kyrkan. Den ligger en bit upp helt klart. Att gå är för långt, skulle inte heller rekomendera detta. Bästa är att ordna ordentlig transport helt enkelt!!

Svar på tråden Från S:t Eriks till Edsbergs slott