Fy F.. va snålt!!! USH!!!
Hallå...varför gifte ni er? För att få presenter eller för att ni älskar varandra? Jag fatar inte hur man kan uttrycka sig som du gör. Du borde skämmas, inte era stackars släktingar!!
Hallå...varför gifte ni er? För att få presenter eller för att ni älskar varandra? Jag fatar inte hur man kan uttrycka sig som du gör. Du borde skämmas, inte era stackars släktingar!!
Pirrigt:
Per person gavs det ca 250 kronor i gåva och vi spenderade 1000 kronor per person i kyvärsavgift. USH!! Hur KAN FOLK MED. hAR MAN INGET SAMVETE ALLS NÄR MAN GÅR PÅ BRÖLLOP
Inte var det jag som skrev de orden....
Men som flera andra skriver, njut av äktenskapet och lägg detta bakom er, gifte ni er av kärlek (vilket jag tar för givet) så spelar väl inget annat roll?
Jag förstår fortfarande inte hur man kan räkna med si och så mkt i pengagåva från varje person.
Om man bjuder på ett bröllop kan man egentligen inte förvänta sig annat än att de inbjudna kommer.
Personligen har jag aldrig kommit tomhänt till ett bröllop, utan lägger ner rätt stor möda för att hitta de rätta gåvorna. Nu har jag ekonomi att göra det. Men har människor det knapert kan det redan kostat en masas att resa til bröllopet, köpa nya kläder, boende, ledigt från jobbet m.m.
En gåva utöver det kanske gör det omöjligt för en del att komma på bröllopet?
Räcker inte det som ett bevis att "vi hedrar er stora dag med vår närvaro?"