Efter en sjuhelsikes stressig resa, så är man nu fru Eliasson. Vilken dag! Kände mig som en riktig prinsessa. Fotograferades på stan, bilar tutade, folk hälsade och hurrade. Och vi bara sken! SMHI hade utlovat regn, men vädergudarna var på vår sida denna dag.
Håret blev fantastiskt. Klänningen satt perfekt. Sminket passade mig superbra. Skorna var riktigt bekväma.
Vår präst var tyvärr, inget fynd, men gifta blev vi ju iallafall.
Vi fick mycket beröm för dukning och hur väl organiserad hela middagen var. Gästern a var mycket nöjda och mest nöjda var vi. Vilka härliga toastmasters. Och min lilla pappa höll ett fenomenalt bra tal. Likaså min ena tärna.
Som en skugga över dagen, så överkonsumerade samtliga mina syskon alkohol. Blev osams skrek och gapade på varandra, Yngssta brorsan började gråta och sprang till skogs. Det blev jätte-tråkigt för oss, fram för allt mig. de skäms som hundar idag, men bandet går ju inte att backa.
Så ett litet tips till er, som är osäkra på om era gäster fixar drickapå borden och fri bar... Avstå! Vi borde ha låtit vår serveringspersonal ha serverat vin och öl.
Men på det hela taget en fantastik dag!