Hallå tjejer!
Kul att höra ifrån er, hoppas ni får en mycket trevlig träff! Ja, Poppis, du får rå om fruarna alldeles själv denna gången!
Annelie, jag har tyvärr inte kunnat se så mycket av dina foton, de var lite stora, och min dator lite seg, du har inte lite fler liggande som du skulle vilja skicka till a-k.is@home.se? (Obs, bara om du har tid och lust alltså!)
Robie, sååå fint foto det var i tidningen! Alla era foton och hemsidan är för övrigt jättefina!
Poppis, jo då, vi har skrivit bordsplaceringskorten nu (tråhjärtan med satinband i) Lite krångligt eftersom guldpennan ville smeta...vi får se om det håller, de ligger på tork.
Har i dagarna precis fått boka om min sminkning och provsminkning, men nu verkar det vara ok. Har också fixat tid för naglar och ansiktsbehandling.
Det som är kvar är underkläder och klänningsfix. Ska till sömmerska den 18 augusti.
Sedan väntar vi ju fortfarande på en meny och vi måste även träffa musikerna och solosångarna för att gå igenom.
Thomas är väldigt intresserad av musik, så han vill väldigt gärna vara med och fixa det där, tyvärr är han också otroligt ambivalent, vilket innebär att vi inte har bestämt oss för vilken vigselmusik vi ska ha...
Vi måste nog träffa värdparet snart igen för att fixa lite där också...
Ja, som sagt, det känns lite mycket just nu, men det får väl ordna sig...
Kram på er!
Anna