• lopzie

Bilder från vår dag!

Vill ju så gärna visa lite bilder från den näst lyckligaste dagen i vårt liv!
    (efter vår sons födelse!!!) Vi gifte oss på pingstafton den 3 juni. Det hade varit regningt och kallt men just denna dag blev helt fantastiskt vacker och varm -det var ju liksom meningen, för vi var ju så många som gifte oss den här dagen!!
    Dagen blev underbar och fantastisk på ALLA sätt, det har tagit tid att smälta allt... -Nu är vi ju man och hustru!

www.familjeliv.se/hem/lopzie/galleri.php

• Svar på tråden Bilder från vår dag!
  • lopzie

Tack för alla fina ord! Vi kände oss RIKTIGT vackra denna dag!
    Duchess; nej ringarna kommer från Schalins, och jag håller med dig..bilden blev jättefin!
    //Lopzie

• lopzie

Sweety: Vilken koll du har!, kan det vara så att du känner igen bilderna och har ungefär likadana?

Sundayline: Kan inte sätta ett pris på buketten faktiskt! Det är en kompis till mig som gjort den, var in till hötorget och köpte alla blommor och det gick på 1500 men då blev det massor över till alla andra blomsterdekorationer. Hon och jag har så otroligt olika smak, så när jag såg buketten blev jag våt i ögonen...-den var bara sååå perfekt!!!

Sessa-25: Vet faktiskt inte vad modellerna heter...verkar kanske konstigt, men det var aldrig av intresse för mig, jag bara visste direkt att dessa skulle jag ha!! En kompis frågade hur många karat det är, och jag visste inte det heller!

• lopzie

Sweety: hittade just länken till era bilder samt er berättelse. Wow vad vacker du var!!! Fantastiska bilder!

Svar på tråden Bilder från vår dag!