Någon annan som är hemma och är sjuk?
Jag sitter också på jobbet och har ingenting att göra. Längtar bara efter semestern om ytterligare 2 v *pust*
Jag sitter också på jobbet och har ingenting att göra. Längtar bara efter semestern om ytterligare 2 v *pust*
Lider med dig som har 4 v kvar. Har du redan varit ledig ngn vecka? Önskar bara just nu att man kunde få ligga på en badstrand och njuta.
Jag jobbar som administrativ ass inom Habiliteringen. Vad jobbar ni andra med?
Kattkatt
Hur är det med dig, sommarförkylning eller? Hoppas att du piggar på dig snart. Inte kul att gå hemma sjuk en sådan här dag.
Nej, du skall inte ha dåligt samvete. Det är väl i sådana fall våra politiker som skall ha dåligt samvete. Vet att det känns tungt när man jobbar inom vården och får ett sådant meddelande när man skall vara hemma själv. Skyndar sig att bli frisk, men skulle kanske ha behövt ngn dag extra hemma egentligen. Likadant kan jag känna när jag är hemma med sjuka barn, men det har jag helt lagt åt sidan nu. Jobbet är inte allt. Barnen är små sån kort tid i livet.
Paddan
Grattis! Vad har du börjat på för nytt kul arbete?
Vart tog alla vägen? Nu är det dags för lite lunch i solen. Får se om vi hörs senare... Tjingeling