26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Igår beställde vi min vigselring på vigselbutiken.se!! Jag lyckades,med hjälp av vår toastmaster och några glas vin,övertala m2b att köpa en något dyrare ring än planerat!Så jag är glad!! Hoppas den bra bara.
Igår beställde vi min vigselring på vigselbutiken.se!! Jag lyckades,med hjälp av vår toastmaster och några glas vin,övertala m2b att köpa en något dyrare ring än planerat!Så jag är glad!! Hoppas den bra bara.
Ja, inte blir det jag som blir hippad i helgen. Jag ska jobba hela långa helgen!
Idag är det 50 dagar kvar!
I onsdags beställde vi brudbuketten!Hittade en skitcool bukett i tidning dom hade där. Nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig!Bara 36 dagar kvar!
Gissa vad jag gjorde imorse då? Jag stod i hallen,klockan var 7 och skulle iväg till jobbet, då jag såg att min m2b:s mobil ligger på bordet där och jag ser att han har fått ett sms. Vi är inte så hemliga med sånt, bruka läsa varandras sms, så jag kollar vad det är för nåt. Det var en kompis som hade skickat en foto från krogen under natten. Men när jag tittar vidare i hans inkorg ser jag ett sms från min brudtärna! Hon undrar vad jag har för telefonnummer till jobbet! Kollade om min m2b hade skickat nåt svar till henne, i utkorgen, men det hade han inte...om han inte hade raderat det såklart.Hallå? Ska jag bli hämtat från jobbet kanske?Eller vad?Undrar vilken dag...hmmm...Spännande!
Hn fick sms:et kl 16 igår och då var vi i Sickla och jag kommer ihåg hur ´han läste det...och typ 5min senare frågade han mig hur jag jobbar nu kommande veckan.Så vi får väl se :)
Grejen är den att den enda lediga helgen jag har innan bröllopet är nästa helg. Sen jobbar jag varenda helg tyvärr pga semestertider.Och nu nästa helg ska en kompis på ett annat bröllop så vi får väl se när det blir av!
Madelyn: jag köpte min underkläder till secret-box på Twilfit,detta var dock i maj så jag vet inte om de har kvar sortimentet. En korsett och trosa för typ 400-500:- Det är tydligen dåligt med korsetter denna säsong.Frågade detta nämligen på NK och hon visste inte varför men modet säger just nu att det ska vara linnen och trosor inte korsett.
Ett tips är att man INTE ska genomskinliga trosor vilket jag insåg för sent....
Ska förövrigt hämta mina bilder för min secret-box på fredag!Ska bli så spännande att få se bilderna! Ska även då gå till Boookbinders och köpa en fin låda att lägga in bilderna!
Mallan: Det är romantiska, senusella bilder på en själv i underkläder som man ger i morgongåva till sin blivande man.Inget porr el så. Det har blivit väldigt poppis!Många fotografer gör detta.
Du kan gå in på www.lindisima.se
Det är den fotografen jag har gjort hos. Gå in på "underbara brud" så får du se exempel på dessa bilder!
Madelyn: Har du redan betalat din fotograf?Innan du har gjort bilderna? jag betalar min nu på fre när jag hämtar bilderna..
Madelyn: Aha...min fotograf vill ha betalningen när jag har godkänd bilderna, är nöjd och är leverade. Så då kan jag förstå att du är lite nervös att du inte blir nöjd och har betalat en massa pengar.
Angående trosor: Jag köpte ett par i spets och som även är ganska genomskinliga både bak och fram..så man ser hela mig framtill om du förstår!! En varning!Vi fick ta en massa kort som inte var så närgångna...
Ett tips är ju att ha underkläder man tror/vet sin m2b tycker om. Min tycker om korsetter och sånt så då blev det för mig.