Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Mi-is,
    Tack för det, då vet jag Ska kolla runt efter en snygg tråd, sen ska det sys

• madelyn

HanOchJag,
    Ha en härlig semester! Jag e lite avundsjuk på dig som har semester nu- skulle gärna legat i solstolen och latat mig nu en vecka.. är duktigt trött på jobbet faktiskt.
    Men men, jag har min semester från 18 aug fram till 18 sep så jag kanske inte ska klaga

Hur är det med er andra tjejer? Bara 36 dagar kvar nu va?

• madelyn

verkligen sockerdricka i skinkorna

• madelyn

söderbrutta,
    Hej! Och välkommen till vår tråd, självklart får du va med här! Vad kul att ni oxå ska gifta er i den fina kyrkan och dessutom samma dag som vi!!!

Jag vet att det finns både piano och mikrofoner i kyrkan, har varit på konserter där förut.. men om de används vid vigslarna vet jag inte. Kan du inte ringa till församlingen och fråga efter kyrkovaktmästaren då?

• madelyn

söderbrutta,
    Var ska ni ha er bröllopsfest?

• madelyn

söderbrutta,
    Ja vi kommer ha en kille som ska sjunga men han kommer nog sjunga utan mikrofon..

• madelyn

Vi ska ha psalmerna 200 och 201- båda är ju verkligen sommarpsalmer, kändes helt rätt
    Det är ju fortfarande sommar i slutet av augusti- hoppas vi iaf!

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    33 dagar Sockerdricka i hela kroppen!!!

Thindris,
    Härligt för dig att ha hippan att se fram emot! Jag ler fortfarande när jag tänker på min
    Och vad gäller bröllopsnerver så börjar jag få dem nu oxå. Försökte få min m2b att inse hur stort det är att vi faktiskt ska vara ihop nu resten av livet men han ryckte mest på axlarna och tyckte att ja, det är väl ganska självklart eftersom vi bestämt oss för att gifta oss Hihi, jag blir pirrig av att tänka på hur stort det känns för mig!

Bridecilla,
    Jag känner som du, ena sekunden lugn och cool och nästa lite lätt pirrig och hispig Undrar hur vi kommer vara sista veckan?

Min bröllopsplanering denna veckan:
    * Kolla underkläder, har fortfarande inte hittat nåt snyggt att ha på mig till secretboxen (börjar bli lite nervös för den nu oxå..), och underkläder till bröllopsdagen.
    * Kolla smycken till den stora dagen (även det måste vara klart till secretbox-fotograferingen!)
    * Börja pyssla lite med embossing av festprogrammen kanske..
    * Ringa kantorn och kolla ifall han kan spela All you need is Love som utgångsmarsch.

Undrar vad jag glömt...?

• madelyn

PaNic,
    Tack! Jag måste oxå ordna bröllopsdoft!

Föresten, tycker ni att det är fel att önska sig pengar i bröllopspresent? Vad har ni önskat er?

• madelyn

Rockbröllop,
    Jag tycker som du men har mött lite reaktioner på vår önskan- typ att det är tråkigt att ge pengar.. hoppas på att de flesta ändå väljer att ge pengar.

Undrar om folk är rädda för att det ska se lite ut, när man ger pengar? Att det är det som är grejen egentligen, inte att det är tråkigt att ge pengar utan att man är rädd att det ska se snålt ut?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)