Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Mi-is,
    Hihi, vad spännande! Undrar när din hippa blir?

Jag har börjat gå in mina skor nu men ska nog satsa på Partyfeet ändå. För att va på den säkra sidan

• madelyn

Hihi, vad roligt! Nu har jag fått veta när de ska ha svensexan för min m2b

• madelyn

Mi-is,
    De ska kidnappa honom på morgonen, spela paintball och andra roliga grejer, sen ska de till nåt bad och softa med lite öl och bastu etc. Och sen middag och utgång! Låter som en perfekt svensexa

• madelyn

Mi-is,
    Ja min m2bs killkompisar vet vad han gillar och inte- han gillar inte pinsamheter som utklädnader på stan etc!

Jag litar på dom och tror att de kommer ha en superkul dag! Blir pirrig redan nu trots att det inte är jag som ska ha svensexa

• madelyn

Just ja!! Gästbok måste jag fixa!

• madelyn

Ni som köpt gästbok: hur ser den ut? Och var har ni hittat gästbok?

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Imorrn är det exakt en månad kvar!!!
    SOCKERDRICKA I KROPPEN!!

Bridecilla,
    Vilken otrolig tur att de tog din m2b så tidigt! Stackarn att bryta revbenet
    Min m2b har lyckats göra sig illa i jobbet nu och jag e lite orolig för hur det ska gå med alla grejer de ska göra på hans sexa.. tror inte han kommer kunna göra allt pga skadan Jaja, ingen idé att oroa sig
    Er bröllopsresa låter så otroligt härlig- jag kommer va otroligt avundsjuk på dig när du drar iväg i höst- när det är mörkt och slabbigt ute!

Vi bokade bröllopsresa till USA i våras och har även bokat hotell för de första nätterna. Sen ska vi bila runt så resten tar vi lite som det kommer
    Jag längtar verkligen!

Rockbröllop,
    Vad skönt att klänningen blir som du vill ha den! Det är ju så otroligt viktigt!!!

• madelyn

Mi-is,
    Vet du om det funkar att embossa på vanliga böcker sådär? Jag blir lite orolig för att materialet på utsidan av gästboken inte ska klara embossingen?

• madelyn

Mallan,
    Kul idé med korten i gästboken- det har jag oxå tänkt göra

Jag tror att jag ska köpa en gästbok på typ Bookbinders eller nåt och fråga dom i affären ifall man kan embossa.

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)