Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Godmorgon tjejer!
    Har inte hunnit läsa allt ni skrivit under helgen, men välkommen till alla nya augustibrudar

I helgen har jag inte gjort nånting som har med bröllopet att göra faktiskt.. rätt skönt att ta lite ledigt från fixandet

• madelyn

Ida-maria,
    Vi gifter oss ju vecka 34, menar du inte i såfall vecka 33 för din möhippa?

• madelyn

HanOchJag,
    Du måste berätta sen hur det gick med secretbox-fotograferingen!!! Jag letar fortfarande underkläder- både till secretboxen och till den stora dagen!!!

• madelyn

Ida-maria,
    Jo självklart kan man det, jag trodde mest att du menade vecka 33 eftersom du skrev "veckan innan"

• madelyn

Jag har hittat underkläder!! Äntligen!
    Fina från H&M faktiskt.. kändes bättre än att slänga ut ca 3000 kr på BH och trosor (gick in på Ajas i Sturegallerian och provade ett par snygga trosor med tillhörande BH- som tydligen "bara" kostade ca 1500 kr styck!!!! ) och det jag hittade är ändå lika snyggt, om inte nästan snyggare..

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Provade mina underkläder igår hemma framför spegeln med stayups och strumpeband och slöja, det blir jättefint!
    Som sagt, ibland kan man hitta guldkorn på H&M

HanOchJag,
    Shysst pris för korsetten!

Rockbröllop,
    Blä vad tråkigt!!! Det är det som är så svårt med att beställa över nätet tycker jag! Jag fick faktiskt hem Sloggis HotHips (hudfärgade typ) igår på posten, hade beställt såna oxå till att ha under klänningen på bröllopet och som tur var passade de!! Jättefina faktiskt. Kan rekommenderas för er som ska ha lite tunnare kjolar

• madelyn

Bridecilla,
    Lycka till på secretboxen! Det kommer säkert gå jättebra!

• madelyn

Ida-maria,
    Det låter ju jättefint! Jag gillar det där "Underbara Ida"

• madelyn

Ja vad härligt- det är bara 25 dagar kvar!!! Jag längtar!

• madelyn

Bridecilla,
    Vad kul att du hade roligt på secretboxfotograferingen
    Hur blev du stylad då?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)