Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

HanOchJag,
    Usch! Har ni bråkat mkt eller är det annan skit runt omkring er?
    Jag tycker att min m2b verkar lite "sval" mot mig just nu- kanske är det bara bröllopsnerver? Eller så är det kanske bara att jag föreställde mig att man skulle få en liten nytändning såhär innan bröllopet?

• madelyn

ankimattias,
    Det var ju inte kul med inflammationen!

• madelyn

ankimattias,
    Usch stackars dig!

• madelyn

Hur går det för er brudar med fixandet? Mkt kvar att göra?

• madelyn

helenekl,
    Åh vad spännande!!

• madelyn

Jag tror att det blir mer avslappnat inför en tjej. Iaf tycker jag det
    Jag ska göra min på måndag!!!

• madelyn

helenekl,
    Och jag för dig

Trull, sorry såg inte ditt inlägg!!! Jag ska göra secretboxen på måndag

• madelyn

Rockbröllop,
    Letar oxå lite komplement till underkläderna.. Jag var inne på Ajas idag i Sturegallerian för att prova strumpebandshållare- hittade en som jag tyckte om men den kändes för liten (trots att det var Large!).. expediten undrade lite fränt hur jag skulle göra nu då eftersom jag inte tyckte att den passade?! Usch vad de är snorkiga i den affären- det finns bara en kvinna där inne som är snäll. De andra får en bara att känna sig totaldum! Jag ville gärna ha strumpebandshållaren men i en större storlek eftersom jag tyckte att det valkade sig i midjan med den jag provade- men jag ville inte köpa nåt därifrån eftersom jag bara kände mig totaldum!

Ang MSN, gå in på MSN groups och lägg upp en egen sida. Där kan du lägga in bilder sen.

• madelyn

HanOchJag,
    Usch vad jobbigt med mormor och pappa! Hoppas det inte blir något mer allvarligt nu..
    Men vad roligt med bilen Bubblan e väldigt söt

• madelyn

Usch jag sitter och ilsknar till över Ajas expedit- jag tycker verkligen inte om att känna mig dum över att vara lite lätt valkig i midjan! Är det inte meningen att de ska serva kunder? :-{

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)