Inlägg från: Rockbröllop |Visa alla inlägg
  • Rockbröllop

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Visst är det spännande....HJÄLP :D

Nu är jag så övertygad om att det blir i augusti...och bara för det så blir man väl grundlurad. Men på nåt sätt så känns det som om alla planerat sina semestrar så länge o jag vet mycket utav mångas planer. Dom kan ju inte ha börjat ljuga redan innan bröllopet blev klart, haha!

SPÄNNANDE.....brrr...sockerdricka!!!! :D:D:D

• Rockbröllop

whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :d:d:d:d:d:d

• Rockbröllop

Goodmorning girls!! Hihi..igår lovade blivande svärfar att han ska göra 2 stoooora hjärtan till våra stolar på middagen. Undra just var jag såg det tipset..... coolt va? ;)

Löshår, hmm... jag har ju det isatt redan, (efter ett idiotiskt infall förra sommaren då jag från svarthårig blev blond, hela håret gick av :( )men jag har med spännen som går att lossa. Tror jag måste sy i det innan...klur klur...

Hur går det med planering för alla andra?! Kraaaam

• Rockbröllop

Bridecilla...klart Du kan!!! Om man har lite snits med dukning o grejer så kan detn ästan va lite kul med ett avlångt... eller?

Svårt detta är.... huj!!! :( Jag har precis oxå börjat med bordsplacering...HJÄLP!!!

• Rockbröllop

Lycka till med prällen...usch jag har nån konstig magkänsla att vårpräst kommer va sådär... vet inte vad det kommer ifårn :( Men men, jag ska va cool med saken, det ordnar sig

• Rockbröllop

Helenkl: Har du en toastmaster/toastmadame... dom brukar ju lösa själva festen så att säga. Jag trodde att jag skulle vara med o peta i program för kvällen men så brukar det tydligen inte vara... :)

• Rockbröllop

Helenekl: Jahaaaaa...jag trodde att du typ prata om happenings på kvällen o sånt! Jag gör oxå mitt festprogram själv..ingen får "tafsa" på den inte :D Det vill man ha full koll på... mitt börjar bli klart, PUST!!! Vilket jobb det va!!!

• Rockbröllop

Ja... hmm.. det jag har i mitt festprogram är: Info om gästerna, fakta om mig och M2B. Några sånger. Våra löften. Bilder på gästerna som jag klippt ihop lite. Bröllops ABC, här kan man få in mycket om regler och saker som kan va bra o veta. Vi tackar dom som hjälpt oss. Barn om äktenskap. Ungefär så..... skitkul o göra men jobbigt :D

• Rockbröllop

GAAAAAH...jag har inte ens beställt ring än, måste bero på att min kompis jobbar som butikschef på en guldsmedsaffär här i stan! Men, jag borde nog kolla up det snart, shit....

• Rockbröllop

Ja...jag gjorde bruduppsättning och sminkning på henne på hennes bröllop så jag skulle få 25% rabatt på min ring när jag köpte den!!

Bra va? Har dock inte ens vart dit än o kollat...dåligt av mig!!! Men tiden går så fort nu!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)