Inlägg från: helenekl |Visa alla inlägg
  • helenekl

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

madelyn; ja det måste du ju göra! *nyfiken!*

• helenekl

madelyn; åhhh vad härligt!:D jag är jättenervig inför min möhippa som jag inte har en aning om vad det kommer innehålla! :O

Rockbröllop; jaaaaaaaa, o vet du? jag hade en secretbox fotografering som ingick i det o han ville att jag skulle fotas naken då!!!! *arg!!!*

Eppika; ja den är helt underbar! hoppas nerverna håller bara! ;)

• helenekl

ja det känns kanon med den nya fotogragfen! :D

ang prästsamtal så var prällen här idag o vi valde psalm 411 men så ska vi få titta på en till innan vi bestämmer oss. att det skulle vara så svårt! ;)

• helenekl

Bridecilla; vi har valt exakt samma marcher! de är så himla pampiga o fina! :D

ang psalmer har vi valt 411 och Bröllopsdagen (med "den blomstertid nu kommer-"melodi)

solosånger (AV MIG!!!:O) all i ever do o from this moment fast på svenska

• helenekl

jag har köpt vår tårtdekoration idag; ett par som sitter på en stubbe o skålar i champange. jättemysig! :D

• helenekl

Rockbröllop: ja den är jättefin, o precis som du ska vi oxå använda oss av blommorhemma.se med en annorlunda grej; vi ska ha vita pärlor i en del rosor o göra ett hjärta av ett strå. vad tror du om det? :)

• helenekl

hej knasbollar! ;) jo jag tänkte ha den så att när jag håller buketten framför mig så ser man hjärtat mot min kropp o lite ovanför buketten. ni förstår precis va?! :D:D:D jag är så usel på att förklara ju! hehe
    men hittar jag nån bild ska jag hänvisa till den

• helenekl

madelyn: samma här! jag köpte underkläder på la redoute för jag har 80F i bh så utbudet är inte så stort då men jag ska oxå ha vita underkläder på secret boxen. en vit korsett jag köpt via tradera :)

• helenekl

Eppika; jag har mailat dig nu! jag börjar sjunga när pianot kommer med men det märker du annars får du höra av dig om du vill ha låten utan sång oxå! :D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)