Inlägg från: Bridecilla |Visa alla inlägg
  • Bridecilla

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

bordsplaceringar jag puh!!
    vi bestämde för att ha runda bord pga att mina föräldrar är skilda och omgifta sedan många år, medans min blivandes fortfarande är gifta med varandra... det innebär att ett avlångt bord blir skumt för jag vill bara ha föräldrar med deras resp. och oss.
    men ett runt bord löser allt...

vi gör våra festprogram själva.
    vi ska ha menyn, bordsplaceringen, några roliga halvkryptiska rader om alla gäster, lite bilder på oss och kanske några roligheter i vårt program.
    om personbeskrivningarna, vi vill att det ska vara en samtalsstartare så de ska inte stå svart på vitt om alla liksom...

• Bridecilla

madelyn,

ja jag tänkte ha ett "ungdomsbord" ett bord med gamlingarna sen resten blandat... det beror på antingen blir det 6 gamlingar eller också så blir det bara 4 å då kan de ju inte ha ett eget bord :)

ja tacket glömde jag ju!!
    det är ju obligatoriskt!!

• Bridecilla

åååh, jag skulle också vilja ha min ring!!
    den är inte klar förrän nästa onsdag tidigast...
    ska ta hem den och prova lite (kan man väl inte låta bli) och sen låsa in den i vårt vapenskåp!!! ÄR SÅÅÅ SUGEN!!!
    eftersom jag och min blivande har designat den tillsammans, så har vi ju aldrig sett den färdiga ringen... spännande spännande!!

idag skulle jag eg. åka och prova klänningen... men jag hinner inte...

• Bridecilla

rockbröllop,
    får du rabatt då?
    shysst i sådanafall!!!

• Bridecilla

godafton tjejer!!
    undra om det är ngn av som blir hippad i denna stund :)
    ska bli kul att läsa om!

jag var och provad min klänning idag.
    den kommer att bli fin!!! jag kan nästan inte vänta tills den är färdig! så spännande!!
    men nu får jag inter gå ner mer i vikt!! jag som hade tänkt att försöka klämma in ett par kilo till :( men men...

jag håller på med en nagel kur och mina naglar är jättefina! för 4 veckor sedan började jag en två veckors kur, höll upp i två och nu börjar jag igen. tänkte hålla på så fram tills bröllopet.

Skit idag/imorgon är det 49 dagar kvar!!!
    det är helt galet snart!!

på onsdag ska vi hämta Härskarringen ;)
    så himla spännande!
    å på kvällen kommer min tärna och bor över och myser!
    På torsdag ska vi till engelska tårthuset och provsmaka en massa fyllningar.
    8 st moussesmaker... tur att det bara är provsmakning och inte stora portioner!

nä om man skulle knoppa in nu!!
    kram på er och hoppas att ni har haft en bra helg!!!

• Bridecilla

hanochjag,
    ja du är grymt duktig!
    jag förstår inte hur du orkar allt!!
    du är så grymt pysslig!! önskar att jag hade hälften!

• Bridecilla

hanochjag
    ja, men även om jag hade gått hemma så hade jag nog inte KUNNAT sy min blivandes outfit!!

jag kör trind eller trend eller vad det nu heter. man tar av det gamla och sätter på nytt varje dag i två veckor. hjälper så bra!
    mina naglar brukar "chippa" sig å gå sönder men med detta är de stenhårda!

madelyn,
    ååå vad kul!!
    ser fram emot att läsa allt imorgon!

• Bridecilla

madelyn.
    å vad roligt!!! Visst är det fantastiskt!!!
    vilken låt fick du spela in?

thindris,
    jodå jag har träffat prästen!

helenekl,
    creepy fotograf!!
    skönt att du har bytt!

• Bridecilla

gomorrn!

argh, har börjat med personbeskrivningar till festhäftet... lättare sagt än gjort... tänkte att jag smygstartar lite... :)

som ingång: mendelsonh
    som utgång: a trumpet volontary
    psalm: den första vet vi inte ännu, men den andra ska vara psalm 201 en vänlig grönskas rika dräkt

igår var vi å köpte de sista stämplarna... så nu har vi ingen ursäkt längre... lika bra att sätta igång...

• Bridecilla

madelyn,
    helt plötsligt lossnade det och jag öste ur mig 26 stycken!! å ganska bra också om jag får säga det själv...
    fast nu tog det stopp igen :)

jaja skam den som ger sig :)

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)