Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Godmorgon tjejer!
    Är fortfarande helt glad efter min hippa Kommer nog va lycklig över den i flera veckor till
    Lyllo er som har era kvar!

Igår lyssnade jag och m2b på kyrkomusik för att försöka välja in- och utgångsmusik till kyrkan.. hjälp vad svårt det var! Vad ska ni ha?
    Just nu ser det ut att bli traditionella: Mendelsohn in och fortfarande oklart vad ut!

• madelyn

HanOchJag,
    Tänk istället på hur mkt tid du sparar på att få åka iväg och vila på semester i 1 vecka
    Så kommer du hem igen, utvilad och kan ta tag i saker mkt bättre

• madelyn

bridecilla,
    Ja, vi sitter oxå och knåpar lite på personbeskrivningar... jättersvårt ju!
    Ska ordna med bordsplaceringen snart oxå..

Linda&Magnus,
    Tack! Ja du har verkligen nåt kul att se fram emot

• madelyn

Bridecilla,
    Åh, smitta av dig lite på mig då

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Jag e sjuk! Fast sitter på jobbet ändå... riktigt tråkigt. Hatar att va sjuk på sommaren.
    Pysslade lite igår med personbeskrivningarna, fast jag somnade ifrån det i soffan sen..

Rockbröllop,
    Duktigt av dig- vi har bara 80 beskrivningar och jag är långt ifrån klar!

• madelyn

Rockbröllop,
    Hur ska placeringskorten se ut då?

• madelyn

Rockbröllop,
    Jag har inte riktigt bestämt det ännu.. tror att det kanske blir något som fästs på festprogrammen kanske.. vet inte.

Thindris,
    Ja visst är det helt underbart att det snart är dags? Jag längtar! Idag ska jag nåla in min klänning

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja eller hur! Just nu sitter jag och verkligen försöker ta mig igenom alla gästbeskrivningar. På vissa lossnar det ordentligt och på andra står det helt still. Känns så tråkigt att bara skriva nåt opersonligt ju..

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja precis, respektive som man knappt träffat är svåra..
    Nu är min fina klänning nålad och 15 aug får jag den igen
    Känns som en hel evighet och tänk vad kort tid kvar till bröllopet det är då!!!

• madelyn

Bridecilla,
    Herregud.. 44 dagar- det är ju verkligen inte mkt! Det är bara 6 helger kvar innan det är vår tur
    För mig som jobbar så känns det liksom inte så långt då..

Hur ska din vigselring se ut? Min kommer vara smal med en rad diamanter längs halva ringen (framsidan). Visst längtar man efter att få sätta på sig den?
    Däremot måste jag nog ta ut min förlovningsring och kanske även vigselringen lite.. tror ni det tar lång tid att göra?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)