Inlägg från: Bridecilla |Visa alla inlägg
  • Bridecilla

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Thindris,
    vi beställde vår resa i våras.
    Vi ska till Thailand 2 veckor och till australien i två veckor...
    det ska bli helt fantastiskt... vi sticker i novemeber så jag har hunnit vara fru ett litet tag.
    direkt efter bröllopet sticker vi till gullholmen (en urmysig liten ö i bohuslän).

Mi-is,
    Jag vill också ha mina skor jämt!
    fast jag får liksom inte tummen ur och börja gå in dem.
    nä inte nu, nu lagar jag mat, tänk om jag spiller, nä inte nu, nu dricker jag thé, tänk om jag spiller etc...
    de är ju sidenskor så spiller jag så är det kört!!

Madelyn,
    å vad roligt!
    de tog min samma dag som de tog mig!
    de spelade paintball, slå golflångbollar, åka eu-moppe på en slinga på tid (dessvärre vurpade han och bröt ett revben, tack o lov att de tog honom så tidigt) sen paddlade de kanot och slog upp ett läger och sköt lite pilbåge och sånt, sen fick han laga mat till alla. de hade hur kul som helst, trots den lilla fadäsen, fast det kände han först några dagar senare... och nu är det nästan läkt!
    ibland kan jag vara lite avundsjuk på er som har det kvar!! men oftast är det rätt skönt att kunna planera sina helger och veta att de blir av och att se tillbaka på denna underbara dag och veta att man hade sååå kul och att det var sååå lyckat!! och att man har sååå underbara vänner!!!

ok, nu har jag typ skrivit en hel roman...

• Bridecilla

glömde ju säga...

min blivande har semester nu och igår när jag var dödstrött å släpade mig upp i säng så ssatte han sig och embossade vigselprogram!
    är han inte underbar så säg!!!!!!!

• Bridecilla

ja ibland förvånar tom jag!!!!! :)

vill gå hem tidigt för det suger att vara på jobbet när ens små grisar är hemma!

• Bridecilla

hej girls,

har ni kollat eliteladies.se eller com... kan skriva in den rätta adressen på jobbet imorgon... (där jag gör större delen av mitt surfande... ;) )
    de har hur som helst jättefina underkläder (och helt galet slampiga också men det finns fina med! )

• Bridecilla

rockbröllop,
    skitbra!!!
    jag visste inte hur den skulle sitta över brösten (man har ju som sagt inte sillisar :) )å 900 spänn är lite mkt, visst man kan ju skicka tillbaka men det är så tråkigt å jobbigt :)
    jag köpte min på miss mary...
    javisst jag den finns ju också missmary.se
    om man går in på butikssortiment så hittar man den jag har köpt.
    i övrigt tycker jag att de har rätt mkt tanitga grejer...

mi-is, rockbröllop,
    vi hade 26/8 som osa, och det var ca 1/3 som inte hade svarat och som man fick påminna :(
    men det är så det är...
    vi bjöd 91 och 81 kommer (vilket är tur för lokalen tar bara 80 på runda bord och det är det vi helst vill ha!

igår träffade jag vår fotograf.
    Skulle visa honom ett ställe för fotografering, det slutade med att vi åkte runt i stn i två timmar (på arbetstid ) och hittade världens finste ställe... så nu ska vi till 4 olika ställen innan kyrkan... men vi har ganska gott om tid på oss och jag tycker det är rätt skönt att ha ett späckat schema innan, då kanske man inte hinner bli nervös (jä rajt)
    hur som helst, han är så skön, vår fotograf! nästan speedad! man får världens energikick och 2000 idéer/minut! jag var glad hela eftermiddagen!!!

• Bridecilla

thi hi,
    gissa vad jag ska göra....
    jo en secret box... är inte bestämt exakt när men så blir det...
    PaNic taggade mig på msn'en imorse för hon fotades igår...
    så nu har jag kontakt med en fotograf...
    pirr pirr!!!

madelyn,
    kul att läsa din blogg!
    snygg sida!
    visst är pioner fint!! jag var inne på det en sväng, men nu blev det rosor och orkidéer och hjärta-på-snöre...

thindris,
    härligt att ni har bokat!
    Har bara hört bra grejer om brasilien!!!
    Jag längtar som tusan efter vår resa i november!!!

madelyn,
    nääää såklart ska det vara 26/6!!!!
    så van att skriva det andra datumet :)

mallan,
    skönt att det löste sig!!!
    gulp... måste kolla med våran så att allt är klart (igen :) )

• Bridecilla

mallan,

vår DJ tar 1500 + 1000 för utrustningen...
    tror jag... det är min blivandes bord :)

• Bridecilla

Mi-is
    om secret-box?

madelyn,
    tja, jag vet inte riktigt ännu...
    har beställt en fin, men vet inte om jag hinner få den i tid, annars får jag väl ge mig ut å shoppa...
    den jag ska ha under klänningen är lite tråkig...
    men det kanske blir linne och boxertrosor/hotpants i spets...
    kanske med stay ups till...
    får se...
    först måste jag bli brun... i form kommer jag inte komma så det får bli som det blir med den saken...
    han älskar ju mig som jag ser ut nu...

• Bridecilla

gomorron!!!

rockbröllop,
    jag skulle tro att det hör till saken att bli lite arga på varandra!
    Man är ju så uppvriden och har en bild av att allt ska vara så perfekt!! så en liten grej kan förstoras upp för man blir kanske (medvetet eller undermedvetet) lite besviken för att allt inte är rosa skimrande HELA tiden.
    Men man får nog erkänna för sig själv att man har ju varit ett par ett tag och det förändras ju inte för att man har bestämt sig för att gifta sig. man är ju samma gamla gnällkärring, å han är ju samma gamla latkorv som innan... :) (tur att det fins andra sidor som man faktiskt älskar hos honom!!!)
    vi hade också en liten "diskussion" igår...
    jag har också väldigt kort stubin, speciellt när det är så varmt som det är just nu!! så att bara komma hem till en semesterfirare gjorde en lite sur.. men sen lät han mig inte vara varm å trött utan hittade på 1000 saker som var tvungen att göras etc... och så kunde jag inte explodera för vi har svärfar boende hos oss denna veckan och han hjälper oss att göra färdigt altanen...
    Men det hela blåste över rätt snabbt. Lika kort stubin som jag har lika fort går stormen över... som väl är!

så jag skyller på värmen, bröllopsnerver och alldeles vanliga skäl!!!

• Bridecilla

rockbröllop,

jag hör dig syster!
    jag kan ibland känna mig rätt ensam om ansvaret också...

ja det är lätt att bli ovän med folk om ens bröllop.
    varför förstår inte folk att det är ens eget bröllop och man får göra som man själv vill!!! och att man faktiskt får bjuda dem man vill!!
    har också haft denna diskussion med ett par st.
    speciellt det där med att vi inte vill ha barn... jag säger bara - Gilla läget!!

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)