Inlägg från: HanOchJag |Visa alla inlägg
  • HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Godmorgon tjejer.
    11 DAGAR KVAR.
    Champange i skinkorna

Här hålls det på at vika servetter. Ner till affären vid 9snåret för att hämta lådor som man kan lägga allt i och sen bara forsla bort till lokalen

ska väl försöka mig på en tur in till stan idag me för att ÄNTLIGEN hämta upp M2b:s morgongåva. Jag verkar inte riktigt få tummen ur vad det gäller det
    Ringa massa samtal idag med blir det.
    Och sätta sig med det sista med festprogrammet.

Printa ut och binda ihop.
    Off va skönt det ska bli när det är klart.

• HanOchJag

Rockbröllop hehe coolt. Det var nog det roligaste jag hört. Så nära inpå dagen oxå

Thindris låter som en helt otrolig dag/helg du har haft.
    Underbart med sådana vänner

• HanOchJag

Godmorgon tjejer. Idag är det BARA 10 dagar kvar. Shola (dottern) sitter och räknar det första hon gör på morgonen -6 dagar kvar tills jag börjar skolan och 10 dagar tills mamma och pappa gifter sig Kan det bli sötare *hehe*

Linda&Magnus gå in på denna sidan - www.Duni.com och gå sen in på Family and Friends. Där har du en massa servett vikningar. Vi sitter just nu upptagna med "oriental"modellen.

Finns mycket häftigt där
    Idga ska jag och diskutera tårtan en sista gång. Säta mig med utsidan av festprogrammen. Vad mer vad mer??

• HanOchJag

Rockbröllop va duktig du är som syr egewn väska Hade jag aldrig klarat

Hmm angående tandvärken så håller jag nog med Thindris. JAG skulle gått till tandläkaren. Jag gjorde en sån där hemma variants grej själv för några år sedan. Jag klarade mig i ca 3 dygn. Med konstant värk. Sen var det in till tandläkaren för rotfyllning. DET var inte kul kan jag meddela
    DÄRFÖR tycker jag du ska gå dit. TÄNK värsta senario tanken. Du mår skit på dagen D och kan inte äta dricka eller ha kul. Usch usch usch.

MEN DU bestämmer.
    Sitter nu med festprogrammen och bröllopspjuksen på Shola tycker jag e knasig *hehe*

• HanOchJag

Rockbröllop jo det där med att - VI (alla) ska gifta oss har man hört ett par gånger *hehe* Shola trodde att hon skulle få ring och hela köret me. Men då förklarade vi det som det var. Att hon står bredvid och tittar på. Så nu heter det bara mamma och pappa ska gifta sig

Ninno - 79 jag förstår dig. Jag har själv suttit i gyttjan ett par gånger. Men håller nu på att ta mig ur det igen. Känner att jag helst skulle vilja skippa dom små detaljerna, men då jag redan gjort hälften på dom så är det bara att fortsätta.

Känns som vi har väldans ont med tid nu, Jag har iallefall gjort en lista(i skallen) på vad som ska vara klart innan söndag. Och det är ganska mycket. Men jag ska hinna. Nästa vecka vill jag bara ha till mys och fixning med maten.

• HanOchJag

madelyn ingen fara Det är det vi är här för- att avreagera oss på andra som sitter i samma sits och mycket väl förstår irritationen

• HanOchJag

vi kopierar ut allt själva, Känns som det är värt den lilla extra tiden. Slipper man sitta och vänta på att någon annan ska bli klar med dom Och går det fel så har vi bara oss själva att skylla på

• HanOchJag

Blivande J åh nej va trist. Hoppas verkligen att du hittar den. Jag säger som dom andra. Kolla du i bilen och så. Kanske han bara missat det som ligger framför ögonen på honom.

Igår fick vi gjort- festprogrammen- sista vaserna- sista glasfaten.

Nu ska dom bara in i ugnen och sen packas ner.

Idag blir det till att åka till stan och köpa fix till blomsterbuketten. Den kommer att bli sååå fin. Sen kolla på tårtan (som vi skulle gjort igår men ej gjorde).

Skicka vigselprogrammet till gubben så han kan printa ut det. Och fipla det sista med festprogrammet(insidan).
    Dom sista detaljerna på M2b-s kläder skall göras idag oxå sen tror jag allt att vi har gjort ALLT

• HanOchJag

knepig Har varit illamående i 2-3 dagar nu Blir bara värre och värre för var dag som går känns det som. VEt inte om det är magkatarr eller bara nervositeten. *Suckar*

• HanOchJag

Rockbröllop,helenekl,Mi-is

*hehehe* hMM Jo kanske. Fast jag tror inte det.Vi har ju trott det så många gånger innan men det har inte vart nåt. Och Illamående har jag aldrig haft vid andra grav. (vart gravid 2ggr)

Det återstår att se
    Får väl göra ett test efter bröllopet om det inte slutat. *mår så illa, vågar inte ens äta frulle*

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)