Inlägg från: Sandra77 |Visa alla inlägg
  • Sandra77

Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!

Tror att man får räkna med någon hundra lapp mer om man ska få bra naglar. Tips är att du gör redan nu för du skulle väl gifta dig i augusti?? Så att du ser att materialet inte släpper vilket det kan göra om det är fel material för dina naglar. Gå till någon som är bra finns så mkt hemska historier där folk gått till billiga salonger. Jag vet att Jessica är super duktig sitter på en salong på brännkyrkagatan. KOmmer dock inte i håg vad den heter. Ska ni fortfarande ha festen på Camarillo???

• Sandra77

Allt går med rasande fart nu med planeringen men vi har världens bästa toast madame som har full koll och stöttar "nervösa mig".... Vi har inte varit på Camarillo sen vi bokade det medn vi måste ta oss dit nu snart för planering. Ska Ni smycka lokalen själva?

• Sandra77

Camarillo fick så mkt kritik i en annan tråd då vart jag osäker men det känns ok nu. Får Ni provsmaka menyn? Det får inte vi.

• Sandra77

Lindblomman

Vi gifter oss 9 september. Och Ni? Vore roligt att höra hur Ni tyckte att det var där efteråt. Hur många gäster ska Ni ha?

Svar på tråden Tips på nagelförlängning i Stockholm runt 500 kr tack!